Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piti saada nopeasti jotain helppoa syötävää ja kaupasta tarttui mukaan valmissaalaatti. Eli runsaasti päärynää, viinirypäleitä, paahdettuja manteleita, homejuustomuruja ja vadelmakastiketta! En normaalisti välitä kovin paljoa sinihomejuustosta, mutta tuohon se sopi! 

Huomenna sit magneettikuvaukseen.. Saas nähdä löytyykö miehestä mittää vikkaa vikkaa vikkaa.
Pakkoko mumsia noita pullia ku vatta paisuu ku taikina? No on.
Kävis varmaan samoin, kun jos syö 5 banaania ja juo heti päälle 2 litraa spriteä. :DMitehä kävis jos söis taikinan ja menis kuumaan saunaan.... hmm joo mä meen nukkuun :face:
Kävis varmaan samoin, kun jos syö 5 banaania ja juo heti päälle 2 litraa spriteä. :D
Tän täytyy toimia livenä helvetin hyvin. Kännissä tietenkin. Örgh

Paikallisille bemari pojille on näytetty mersulla pitkän aikaa jo kuinka sillä OIKEALLA saksalaisella autolla ajetaan kylkiedellä :D
Jotain uutta tällekin päivää.. Kiitos varoituksesta.
Oli pikkasen liukas keli! Onneksi oli talvirenkaat alla. Niilläkin kyllä meinas lähtiä liiraileen.
Vois tehä iltapalaksi lämmintä Cookies&Cream kaakaota...![]()
Tän täytyy toimia livenä helvetin hyvin. Kännissä tietenkin. Örgh

Se olen sitten minä, joka ajelee paskat housuissa ja nenä kiinni tuulilasissa kehä kolmosella neljänkympin tuntivauhtia kesärenkailla. Saa näyttää keskisormea. Taito jonka haluan oppia: renkaiden vaihto.
itsehän koitan kovasti mennä tsekkaan kyseisen kokoonpanon livenä joulukuun alussa![]()