Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ahdistaa muute välillä salilla kun jengi selvästi tunnistaa muttei sano mitää.. Miksei? Oonks mä liian kauhia?

Nyt kattoo eks men tuu, vaimo tulukkaa pojalle ja mä nautin leffasta ;)

Perhanan sitkee tauti. Johan se on kuukauden kestäny?

Joo, kuukausi vuorotellen kipeänä ja puolikuntoisena. Mutta eiköhän tän kohta ole pakko rauhoittua, niin lääkäri ainakin lupaili että nyt päällä oleva kuuri tekisi taudista selvän. Ja vittu kun siitä on reilusti yli 2 vuotta että olen viimeksi ollut töistä poissa päivääkään eli kovin usein mulla ei ole tapana sairastella pikkunuhaa lukuunottamatta. Nyt on reilun viikon joutunut kahdessa eri erässä joutunut saikuttamaan.

onko muuten penisilliiniä vai sulfaa? Penisilliinihän vissii laajakirjoisempaa ja tappaa pöpöt kuin pöpöt, sulfa taas spesifisempää.

Penisilliiniä mulle syötettiin kuuri varsinaisesti angiinaan, keuhkokuumeeseen jotain muuta ja nyt menossa uusi myrkky, kun tauti ei ihan uskonut ekaa kuuria. Ihan hyvä cocktail muutaman viikon sisään.

Uhh, pitäisköhän sitä ostaa kämppä. Nyt olis tosi hyvä tarjous kiikarissa. Jos hyvin käy, niin vois asua uudessa asunnossa kuukauden päästä.

Tuli tänää hommattua reissu viroon. Joulun jälkeen sitte sinne pariks päivää rellestämään :D Vois tuoda sitte niin paljon viinaa sieltä, että ei tarvii koko armeijan aikana käydä ostamassa lisää...

Uhh, pitäisköhän sitä ostaa kämppä. Nyt olis tosi hyvä tarjous kiikarissa. Jos hyvin käy, niin vois asua uudessa asunnossa kuukauden päästä.

Aina kannattaa ostaa.

Mulle taas on aina sanottu, ettei kannata ostaa.. Joka kerta ovat väärässä olleet.

Uusi asunto on kiva mutta niissä on ne uusien virheet, jotka kestää joskus pariki vuotta hoitaa kuntoon.

Kiitos jätkät! Jos ei näillä ohjeilla tuu pillua niin maan vitusti niin sitte on miehessä vika.

ron-jeremy-funny-demotivational-poster-1209181913.webp

Huh huh, selvisin hengissä laivalta vaikka vähä huonolta hetkittäin näyttikin :D ens viikonloppuna pitäs mennä taas, oivoi.

Back
Ylös Bottom