Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vituttaa niin ettei veri kierrä. Tai ei oikeastaan edes vituta. Mutta veri ei silti kierrä. Jokohan kohta sais aikaseks mentyä hierojalle kun on puoli kättä kylmänä ja tunnottomana?

Villasukat :haart:

Yhteen aikaan sipsutin duunissa aina villasukissa, porukkaa alkoi ärsyttämään
kun hiippailin niin hiljaisesti aina ympäriinsä ja säikähtelivät kuulemma. En ymmärrä :D

Mulla on villasukat joka ilta. Ne on vaan kätevät, pehmooset ja mukavat ! Oon villasukat omistava kotihippo.

Mulla on aina mummun neulomat tossut jalassa kotona. Mä kyllä käyttäisin sanaa kutomat, mutta kun mulle on siitä valitettu niin sanotaan sitten että neulomat..!

Mulla on aina mummun neulomat tossut jalassa kotona. Mä kyllä käyttäisin sanaa kutomat, mutta kun mulle on siitä valitettu niin sanotaan sitten että neulomat..!

Kutomat on oikein :) Pohjanmaalaiseen tyyliin.

Mulla on villasukat joka ilta. Ne on vaan kätevät, pehmooset ja mukavat ! Oon villasukat omistava kotihippo.
Totta, parit kuluttanut puhki. Pitäis opetella parsimaan :)

Kyllä munkin mielestä sukat kudotaan, eikä neulota.

Villellä on mukava takareiska... Oispa mullakin samanlainen tai vaikka samanlaiset. Vituttaa kyllä oikeen mukavasti tällä hetkellä

No mut se on ihan eri tekniikka. Neulominen ja kutominen tapahtuu kahdella neulepuikolla. Voihan sukkia varmaan ommellakin, tai solmia tai mitä vaan. :D

No mut se on ihan eri tekniikka. Neulominen ja kutominen tapahtuu kahdella neulepuikolla. Voihan sukkia varmaan ommellakin, tai solmia tai mitä vaan. :D

no mutta anteeksi (: en ymmärtänyt että kyse oli tekniikoista !

ps. neulottu, kudottu tai virkattu...hällä väli kunhan ovat lämpimät ja kestavät.

No nyt täällä on hieno puheenaihe! Mummon kutomat/virkkaamat villasukat :rock: Harmittaa kun oma mummo ei enää pysty kutomaan uusia villasukkia käsien kunnon takia. Jotenkin niitä uusia sukkia odottaa aina joululahjaksi :(

Oma mummo ei myöskään pysty kutomaan enää villasukkia, mutta onneksi tyttöystävä pitää huolen että on kotona tehdyt villasukat jalassa parasta aikaakin <3

Onkos kukaan pakkislaisista työskennellyt postinjakana? Maanantaina alkaisi työt ja vähän kuumottaa ja oikeastaan vituttaakin näillä säillä kun pyörän kanssa se jako tietysti tapahtuu. Että jos on kokemuksia ja mielipiteitä duunista niin antakaa kuulua vaan, tietää vähän mitä odottaa :D

Minä ostin mummulle uudet silmät etten jää ilman sukkia, tossuja ja lapasia. :D
En sitten tiedä mutta mun mielestä se olis vähän arvelluttavaa jos ostaisin mummolle uudet kädet... vaikka kaippa noita jostain Favela-slummeista löytyisi helpostikkin :D

Ikävä kyllä vanhuus ei tule yksin näköjään..

Välillä sitä näin sade päivinä toivoisi, että omistaisi ehjät kengät. Alkaa pikku hiljaa hieman jurppimaan kun on jatkuvasti sukat märät.

Back
Ylös Bottom