Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko tossa jotain ihmeellistä?

Kyllä. Jos siis oletetaan että se pöytä on ollut suhteellisen pieni, niin kuin terassipöydät yleensä tuppaa olemaan.
Näin ollen istut melko lähellä sitä toista hippiä ja jos lipitätte sitä karpalolonkeroa vaikka puoli tuntia niin onhan se nyt aika helvetin outoa jos mitään keskustelua ei synny.

Kyllä. Jos siis oletetaan että se pöytä on ollut suhteellisen pieni, niin kuin terassipöydät yleensä tuppaa olemaan.
Näin ollen istut melko lähellä sitä toista hippiä ja jos lipitätte sitä karpalolonkeroa vaikka puoli tuntia niin onhan se nyt aika helvetin outoa jos mitään keskustelua ei synny.

Entäs jos ei vaan ole mitään asiaa? Örgh

On muuten nätti keli, meinasitko lähteä ajelemaan?

Mä joskus aattelin, että pitäs varmaan tehdä joku hakemus kiinteän vesimaksun alentamisesta kun tuli niin vähän kotona käytettyä vettä.
Mulle tuli 10 euron vesilasku, josta 9 euroa oli perusmaksua...

Sähkölaskut pistää itkemään, kun suurin osa laskusta on siirtomaksua. Pitäis laittaa katolle joku oma tuulivoimala, joka jaksais tuottaa virtaa jääkaappiin ja tietokoneeseen...
Ja kun laskuista tuli puhe, niin tänään tuli lähemmäs kolmensadan euron Visa-lasku. Että mää rakastan niitä! :')))))))))

Jaahans, jos sitä lähtis kolmannen kerran tänään bodaamaan! Kaljaakin tekisi kyllä mieli, joten varmaan joutuu reenin jälkeen pari tuosta rismasta hakemaan.

Mulle tuli 10 euron vesilasku, josta 9 euroa oli perusmaksua...

Sähkölaskut pistää itkemään, kun suurin osa laskusta on siirtomaksua. Pitäis laittaa katolle joku oma tuulivoimala, joka jaksais tuottaa virtaa jääkaappiin ja tietokoneeseen...
Ja kun laskuista tuli puhe, niin tänään tuli lähemmäs kolmensadan euron Visa-lasku. Että mää rakastan niitä! :')))))))))

Joo sähkölasku on kanssa hauska, kun se kulutetun sähkön hinta on niin mitätön. Onneks ei sentään luottokorttilaskuja tule, mutta yks vakuutusmaksu tossa odottelis maksuun menoa.

Kahdesti päivässä treenaaminen ei vielä kauheasti edes verottaisi normaalia potarin elämää.

Mä hengaan yleensä salilla sen 2-3 tuntia kerralla niin ei tarvi käydä montaa kertaa päivässä. Siihen vielä matkat pyörällä 5km yhteen suuntaan, niin saa kardiota.. koko menomatka vitullista ylämäkee. Treenien puolivälissä rupee usein heikottaan niin vedän palkkarin jo siinä vaihees niin jaksaa puristaa loppuun. Sit vedän fishermans friendejä putkeen koko treenin niin niistä saa sokeria ja happi kulkee vähä paremmin.

Nyt kun jaksais jotenkin ruveta miettimään gradua.....

Sit vedän fishermans friendejä putkeen koko treenin niin niistä saa sokeria ja happi kulkee vähä paremmin.

Nyt sut kyllä tunnistaa salilta hemmona joka imee nappia jatkuvasti ;)

Ennen vetelin aina jotain nicorettea kaikki treenit putkeen.. tais mennä yleensä joku 3 2mg tablettia yhen treenin aikana.

Diettasin joskus nicoretella, vaikka en edes polta. Dieettiin se toimi.

Onks väliä minkä makuisia fisuja vetää?

Ehdottomasti. Ainoastaan se väkevä kelpaa ja sokerillinen. Se sokerittomat maistuu samalta ku ois hengittänyt hyönteismyrkkyä. Itseasiassa se sukraloosi olikin alunperin kehitetty hyönteismyrkyksi ja siitä tuli makeutusaine vahingossa.

Diettasin joskus nicoretella, vaikka en edes polta. Dieettiin se toimi.

Jep. Mulla on ongelmia ku oon viimeaikoina ratkennu vetään niitä ja mun bulkki menee pilalle kun noi vie ruokahalun :(

Ehdottomasti. Ainoastaan se väkevä kelpaa ja sokerillinen. Se sokerittomat maistuu samalta ku ois hengittänyt hyönteismyrkkyä. Itseasiassa se sukraloosi olikin alunperin kehitetty hyönteismyrkyksi ja siitä tuli makeutusaine vahingossa.

Vois kokeilla mut ajattelin aloittaa ihan miedoilla, en viitti heti siirtyä noihin väkeviin

Back
Ylös Bottom