Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta ihanaiset kaakaopapumaiset! :)

Se ois töihin lähtö.

Mäkin oon pitäny itteeni aamuihmisenä, mut nykyisin nää aamut on helvetinmoista sähellystä. Äsken levis hiuskiinnepullo treenikassiin. Ei sitä menny kun 1,5 dl ja nyt on kaikki ihan märkiä ja limasia. Vattu sentään. Mä rikon jotain joka aamu.

Sit kaiken lisäks metrossa oli ihan Justin Bieberin näköinen poika.

Mut jalkatreeni meni hyvin! Kahvia...

Huomenta! Kahvia ja siihen sopiva lyhytelokuva.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yup yup.. toivotaan et vika & apu löytyy nii ei tarvis ihmetellä näitä sen enempää ja pääsis jatkamaan huoletonta FA-sankarin eloa - Näyttikö labrat sulle mitään selkeitä puutoksia vai oliko arvot kohdillaan?

No mulla oli 70v papan arvot. Aivan päin persettä, mutta kovasti moni lekuri oli sitä mieltä että katotaan nyt vielä vuoden päästä ja näin päin pois. Sitä sitten kesti 7 vuotta.. 3 vikaa vuotta oli ne arvot selkeesti ala-arvoiset ja silloin paneuduin juttuun tosissaan. Lekurit taas ei, kun parta kasvaa, lihaksiakin on ja näinpäin pois. 3 vai 4 eri lekuria kävin läpi ennenkuin tuli pätevä. Taisi sen ekat sanat olla mun pitkän sepustuksen ja veriarvopaperien jälkeen "Sun arvothan on ollu vuosia päin helvettiä, miksei kukaan ole määrännyt lääkettä??"

Vika lomapäivä pärähti käyntiin keittiön siivoamisella, Brahmsilla ja kahvilla. Toivottavasti sitä saisi vielä levättyä kunnolla ja pyyhittyä mielestä työt edes illaksi asti. No, kohta kauppaan hakemaan raejuustoa, piimää ja lihapulla-aineksia.

Mave, leuat, kulmasoutu, hauberit, takaolkapää, pohkeet.
Tossa oli aika hyvin meitsin eilinen :) Noiden kolmen lisäks paria muuta selkäliikettä. Tänään sitten onkin olo vähä kuin aku ankalla, kenkien nauhojen sitominen on huomattavan vaikeaa. Mut aika hieno tunne, kun treeni oikeesti tuntuu jossain.

Back
Ylös Bottom