Eiku leuanvetopäivä!
Mave, leuat, kulmasoutu, hauberit, takaolkapää, pohkeet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiku leuanvetopäivä!
Leuat, pullover, ylätalja, hauikset.Mave, leuat, kulmasoutu, hauberit, takaolkapää, pohkeet.
Leuat, pullover, ylätalja, hauikset.
Hmm. Vois kyllä vähän maveakin tehä salilla, ku aattelin tehä leuat kotona, kun on parempi tanko... Damn you teude.
Sit kaiken lisäks metrossa oli ihan Justin Bieberin näköinen poika.
Oliko tämä hyvä vai huono asia?
Huono :D
Yup yup.. toivotaan et vika & apu löytyy nii ei tarvis ihmetellä näitä sen enempää ja pääsis jatkamaan huoletonta FA-sankarin eloa - Näyttikö labrat sulle mitään selkeitä puutoksia vai oliko arvot kohdillaan?
Tossa oli aika hyvin meitsin eilinenMave, leuat, kulmasoutu, hauberit, takaolkapää, pohkeet.
Noiden kolmen lisäks paria muuta selkäliikettä. Tänään sitten onkin olo vähä kuin aku ankalla, kenkien nauhojen sitominen on huomattavan vaikeaa. Mut aika hieno tunne, kun treeni oikeesti tuntuu jossain.Korjattu.Eiku leukaanvetopäivä!
Töttöröö. Tänään on mavepäivä!
Eiku leuanvetopäivä!
Mä voin kyllä käyttää ne, ellet itse tarvi?Tänään on päivä! Ja huomennakin on päivä!
Mitähän niillä tekisi?
Voi perse mä sanon.
Voithan sää mennä pelaan vaikka potkupalloa.Tänään on päivä! Ja huomennakin on päivä!
Mitähän niillä tekisi?