Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menipäs maanantai pirun nopeasti.
Miten mä en jotenkin yhtään yllättynyt? :D
Haluaisin tavata kerran elämässäni todellisen perverssin. Ei mitää verijuttuja mutta jotain ihan muuta.
En tekis sen kans mitää, kattoisin miten sekopää se on.
Sähän olit Oulusta, correct? Mä oon tulossa sinne joskus tässä viikonloppuna Savolaisen oppiin, niin voin samalla tuua vaikka 10kg patukoita jos kiinnostaa.Oi viallisetkin kelpais!
Sähän olit Oulusta, correct? Mä oon tulossa sinne joskus tässä viikonloppuna Savolaisen oppiin, niin voin samalla tuua vaikka 10kg patukoita jos kiinnostaa.
Onkohan se varmasti luvallista jakaa patukkaa kylillä? :DProteiinipatukan jakelu on, muista patukoista en tiiä. Emmä tänä viikonloppuna sinne tuukkaan, luultavasti viikolla 30 tai 31.Damn, oon viikonlopun töissä, mutta mielellään vaikka ottaisinkin.Onkohan se varmasti luvallista jakaa patukkaa kylillä? :D
Proteiinipatukan jakelu on, muista patukoista en tiiä. Emmä tänä viikonloppuna sinne tuukkaan, luultavasti viikolla 30 tai 31.

justii mietin puoli tuntia sitten että onkohan paljon soinu radioissa toi paska kesä ku videollaki puoli miljoonaa katselukertaa... Ei ainakaa yleX:llä. Suosittu kuitenkin.
Kyllä varmasti uskallan. Kissat ei sitäpaitsi pure juuri koskaan, ne raapii.Roheiinia roheiinia. Kyl mä pyörin täällä vielä viikon 30 perjantaina vapaana ja luultavasti tuo viikon 31 viikonloppu on kokonaan vapaa. Mut et sie kuitenkaan uskalla tuoda, koska saatan vaikka purra.![]()
Kyllä varmasti uskallan. Kissat ei sitäpaitsi pure juuri koskaan, ne raapii.