Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos se on vielä kylmä talvella niin vuoden keskilämpötila on kivasti kohdillaan:-)

Epheeee. Ootko menossa kuun lopussa Summer soundeille? Ohjelmassa mm. Skrillex, Tiesto, Armin van Buden ja paljon muita mita en nyt muista.
Allyyyy emmää mihkään trancefestareille viitti lähteä. Sielä tuu kun pää kipeeksi jos koko illankin kuuntelee sitä samaa helvetin jumputusta samalla tempolla ja ehkä joka kymmenennessä biisissä on jotain melodiaksi tunnistettavaa mukana :D Eikä sielä ole edes Skrillexiä!
Ai ei ole Skrillexia? Mulle joku sanoi etta on, mutta en sit tieda. Tarkistaisin googlella mut tan valiaikakampan netti ei ihan pelita. Pakkis toimii ihan ok mutta kaikissa muissa sivuissa lataaminen kestaa n.15min :jahas:Blaa blaa. Olen nyt kylla ihan eri mielta :D Ja luulin et tykkaat tollasesta jumputuksesta. Ma meen ite soundseille toihin ja mielellani menenkin koska siita tulee kivaa! Tamppaan tiskin takana ja fiilistelenAi ei ole Skrillexia? Mulle joku sanoi etta on, mutta en sit tieda. Tarkistaisin googlella mut tan valiaikakampan netti ei ihan pelita. Pakkis toimii ihan ok mutta kaikissa muissa sivuissa lataaminen kestaa n.15min :jahas:
Viikonlopun työt olis ny tehty, tulipa heti tylsää. Jos vaikka kruisaileen autolla johki.