Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas, loman jäljiltä taasen sorvin ääressä. Kohtuullista jumitusta havaittavissa, hyvin hävis loman aikana päästä tilinumerot, salasanat jne.. Jos sitä vaikka loppuviikkoon mennessä olisi taas orientoitunut tähän normaaliin arkeen? Ja jumpat saa alkaa taas viimeistään ennen kun persus lörtsähtää ihan totaalisesti.. Aaargh.

Jahas, loman jäljiltä taasen sorvin ääressä. Kohtuullista jumitusta havaittavissa, hyvin hävis loman aikana päästä tilinumerot, salasanat jne.. Jos sitä vaikka loppuviikkoon mennessä olisi taas orientoitunut tähän normaaliin arkeen? Ja jumpat saa alkaa taas viimeistään ennen kun persus lörtsähtää ihan totaalisesti.. Aaargh.

Piditkö paussia treeneistä koko loman ajan? Usein se tekee vaan hyvää.

Treenit kulkee. Ai että mä tykkään noista DC-hommista, kun joka kerta tulee uudet ennätykset joka liikkeessä :D Life's good. Näin vanhan luokkakaverin tänään salilla, sain sen kiinni tuijottelusta pari kertaa..

Kävinpäs vaateostoksilla ja meni ihan liikaa rahaa kun oli niin nätti myyjä. Pitkänhuiskea punapää+pisamat+pusuhuulet. Aivot valahti vyön alle samantien ja se myi mulle puoli kauppaa kaikkea mitä en ois ees tarvinnut. :(

"Eräissä hautajaisissa arkusta paljastui väärä omainen."

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288479416409.html#comments-anchor

Sitä vaan jäin miettimään että oliko se toinenkin omainen jo kuollut?

Kävinpäs vaateostoksilla ja meni ihan liikaa rahaa kun oli niin nätti myyjä. Pitkänhuiskea punapää+pisamat+pusuhuulet. Aivot valahti vyön alle samantien ja se myi mulle puoli kauppaa kaikkea mitä en ois ees tarvinnut. :(
Käyt häntä koipien välissä palauttamassa puolet jahka siellä on joku harakampi myyjä.

Kukas sitten tilas sen sateen joka alkaa joka vitun kerta kun lähden pyörällä salille? Lähes minuutin tarkkuudella alkaa aina. Ei oo yks eikä kaks kertaa tänä kesänä vaan lähemmäs kymmenen.

Kukas sitten tilas sen sateen joka alkaa joka vitun kerta kun lähden pyörällä salille? Lähes minuutin tarkkuudella alkaa aina. Ei oo yks eikä kaks kertaa tänä kesänä vaan lähemmäs kymmenen.
Pidä verhot visusti kiinni ja ikkunat säpissä kun valmistaudut salillelähtöön. Mä olen tullut siihen tulokseen että ne pilvet näkee ikkunasta mun pakkaavan, ja kusevat sitten päälle minuutin tarkkuudella kun astelen ovesta ulos!

Olipa ihana juhannus, mutta kotimatka (6.5 h 270 km matkaan ja kolmelta nukkumaan) ja maanantai (töissä hississä jumissa sähkökatkon ajan) palauttivatkin jo kivasti arkeen. Ja treenatahan ei edelleenkään tällä olkapäällä tarvitse. Ja kortisonipiikkiä en huoli (ei mitään tehoa ennenkään ja sattuu pirusti). Miten tarttuukin silmään vaan voi treeni-jutut täältä..mutta hei iloista viikonalkua:)

Oli melko työlästä herätä aamulla seiskaks töihin. Voi helvetti miten julmaa.

Juoksulenkki heitetty ja nyt menoksi!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Perus maanantai: Aamulla treenille, alkosta 45 eurolla viskiä, ja kaljaa, kotiin, kalsarit jalkaan, olut auki, leffa pyörimään.

Mahtavaa!

Back
Ylös Bottom