Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi että MacGyveri on niin ihqu! Kyllä sitä aiemmin on päästy vaikka mimmosesta pinteestä pelkän linkkuveitsen avulla :D .
Kuvittelin, että huonoimmat levynkannet löytyvät black metallin ja 80-luvun discon puolelta. Olin väärässä. Törmäsin juuri sellaiseen bändiin kuin "Nigel Pepper Cock".
Olen sokea.
Kiitos.. Arvaappa mikä tunnari alkoi soimaan päässäni? Ja että lähteekö se pois tänä iltana?:D
Oliko pakko... Nyt toiki jäi mun sivuhistoriaa kummittelee voi helvetti sentääKuvittelin, että huonoimmat levynkannet löytyvät black metallin ja 80-luvun discon puolelta. Olin väärässä. Törmäsin juuri sellaiseen bändiin kuin "Nigel Pepper Cock".
Olen sokea.

Voipi olla että jää Disneylandit sittenkin pois, kun äsken selvisi että faijan vaimon äippä on katkaissut koipensa kaatuessaan eikä pysty pahemmin liikkumaan. Tarvii jonkun jeesaamaan sinne vähän sen väliä. Sanoinkin faijalle, että ei mulle ole tärkeetä mitään spessujuttuja nähä, kuhan saadaan olla kaikki yhdessä. Mutta suunnittelevat jo korvaavaa päiväreissua Lake Tahoelle, jossa asuu perhetuttuja. Kaunis paikka se, kerran käynyt ja siinä oltaisiin ihan Nevadan rajoilla.
Voit fiilistellä lisää kun käännät telkkarin TV5:lle :D .