Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko se kenties ihan vain koristekirsikka? Kaikki kun eivät tuota satoa vaan ovat ihan vain tuota kukintaa ajatellen jalostettuja.

On vaan koristemallia, nätti kyllä mutta kukinta kestää vain sen hetken. Pensasmustikka toivottavasti tekee satoa, keksin heittää sellaisen takapihalle viime kesänä.

Viime yönä 4h unta ja tänään 11h työmaalla. Voittajafiiwis.
Joutuu ehkä tekemään ostoslistan kun lähtee kohta kauppaan, aivotoiminta on nyt sillä tasolla että saattaa pari juttua muuten unohtua.

Miks ei löydy inhimillistä työpaikkaa läheltä? Kaikki avoimet paikat edellyttää joko kiitettävää ruotsinkielen taitoa, tai ne on jollain haistavittu-provikalla tehtävää puhelinmyyntiä. Saatana. Taidan vielä tän kesän viljellä maata kotitilalla ja häipyä syksyllä opiskelemaan jotain. Onkohan urheiluhierojille kuinka paljon kysyntää työmarkkinoilla?

Kiva, kun on niskat niin jumissa, että oksettaa. Jäi tämän päivän liikunnat aamulenkkiin ja uintiin. :/

Miksi muuten uimahallissa on aina vain +100kg +40v. porukkaa tai lapsia? Tuli nähtyä naisten puolella taas yhtä sun toista emäntää, joiden lihamassa motivoi ihmistä käyttämään vaikka kaiken vapaa-aikansa liikuntaan...

Miks ei löydy inhimillistä työpaikkaa läheltä? Kaikki avoimet paikat edellyttää joko kiitettävää ruotsinkielen taitoa, tai ne on jollain haistavittu-provikalla tehtävää puhelinmyyntiä. Saatana. Taidan vielä tän kesän viljellä maata kotitilalla ja häipyä syksyllä opiskelemaan jotain. Onkohan urheiluhierojille kuinka paljon kysyntää työmarkkinoilla?

Tampereella ainakin hierojia joka nurkassa ja puolenvuoden päästä lappu luukulla.

"Jeii, lyhyt työpäivä, tänään teen vaikka mitä ja sitä..." V*tut, olo kuin ameeballa ja pakko sortua kofeiiniin, jotta jaksaa edes istua tietokoneen ääressä ja vaihtaa biisiä välillä. :face:

Jumaliste, koitin tilata fitnesstukusta tavaraa, mutta jostain syystä ei tuu sitä maksuhommelia ollenkaan.. Painan lähetä tilaus niin sivu päivittyy etusivulle eikä verkkopankin/korttimaksun (molempia vaihtoehtoja siis kokeillut) sivulle.. Onko muilla samaa ongelmaa vai miten hitossa toi toimii?? Koittanu ainaki 5 kertaa jo, eikä tolla omalla sivullakaan näy että tilaukset ois menny eteenpäin..

"Jeii, lyhyt työpäivä, tänään teen vaikka mitä ja sitä..." V*tut, olo kuin ameeballa ja pakko sortua kofeiiniin, jotta jaksaa edes istua tietokoneen ääressä ja vaihtaa biisiä välillä. :face:

Haha, ei helevetti. Jos oisin saanu euron jokaisesta kerrasta kun on tollanen fiilis, niin mulla olis jo viis euroa. :D No ei vaan noin on kyllä käynyt toodella monesti. Syytän itseäni. :>

...ja biisi vaihtuu.

Ehdotuksia miten kuluttaa aikaa toimistolla? On tullut opiskeltua koko paiva ja ajattelin pitaa 30-60min tauon. En vaan tieda mita tekisi, kaikki seuraamani ohjelmatkin olen katsonut. Ebay shoppailu on vaihtoehto, mutta tili tuskin tykkaisi hyvaa.

Aloin puhdistaa kahvinkeitintä vesi-etikkasysteemillä ja nyt se korisee tuolla keittiössä kuin keuhkoon ammuttu hirvi. Mitähän tästäkin taas tulee.

Miksi muuten uimahallissa on aina vain +100kg +40v. porukkaa tai lapsia? Tuli nähtyä naisten puolella taas yhtä sun toista emäntää, joiden lihamassa motivoi ihmistä käyttämään vaikka kaiken vapaa-aikansa liikuntaan...

+40v ikään on kerinny jo puntata niin paljo että on päässy ton maagisen rajan yli? Mä oon vielä ala-ikänen ja alipainonen, eli mun kans jos lähtee uimaan on ainaki yks ei tommonen.

Oon puhunu tänään niin paljon, että alkaa ääni olla aika maassa. :D Lämmintä juomaa nassuun, jatkukoon opiskelu sen jälkeen!

Alakerran flikka 6v nauroi mulle kun oon niin läski.. Olin siis parvekkeella shortsit jalassa ja katoin lasten leikkejä. Poika muotoili mulle, että flikka nauroi mun lihaksille. Paskanmarjat en usko.

Rupee olla semmonen olo että kohta vois ruveta dieettaamaan. Toi oli niinku melekeen viimeinen niitti.

Mistä nyt keväällä valmistuva opiskelija saa rahaa kesäkuulle (vuokranmaksuun,ruokaan), kun kesätöitten palkka tulee vasta heinäkuussa. Ja armeijaan lähtö heinäkuussa.

Back
Ylös Bottom