Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No tää on onneks vasta talviloma niin jää ne kunnon lomat heinäkuulle:D. Kesäkauden avaus. Harmi vaan kun on niin kiire vkonloppu ettei ehi tota omaa terassia availla. No lomien jälkeen sitten mm-kisojen kunniaksi ekat grillailut.
Big mac ja juusto uppois nyt kyl hyvin kun ei pitsaakaan saa tähän kellonaikaan.

Sama, talvilomaa vietellään täälläki. Kesäloma sit heinä-elokuussa, imo kesän parasta aikaa :haart: Lämpimät, pimenevät illat... pode_ voi tulla sit kans grillailee :D Härkää rilliin... :kuola: Meen juomaan Pepsi maxia ku ei muutakaa oo tarjolla.

No niinpä. Aina vaan hirvee vääntö saada lomat läpi kun kaikki haluaa pitää samaan aikaan. Jos sitä tänä kesänä ostas kunnon grillin kun toi vanha on vähän aikansa elänyt. Tulis ehkä grillattuakin vähän enemmän.
Oiskohan se jo protskut naamaan ja nukkumaan niin pääsis joskus ylöskin:jahas:

Mielenkiintoisen näköinen yhdistelmä tuo 747 + Enterprise
1305560853097

Hyvää aamua vaan pakkislaisille.

Kun unirytmit on nyt niin sekasi ni kaippa sitä vois valvoo tän yön ja käydä huomenna nukkuu normaaliin aikaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta !

Tänään on bileet !..

Huomenta vaan. Vain vähän pahoja unia yöllä. Nyt kun jaksais killkutella suihkun puolelle ja pakkais romunsa autoon niin ei olis kuin työt ja sit voi lähtee pohjanmaalle. Jee.

Pitäisit nyt saikkua kerran on jalkakin noin kipeänä. Ei se ole häpeä.

Ei se olekaan häpeä. Mä olen vaan paukapäinen. Ja jos saan noi tukisiteet puoliksikaan yhtä hyvin paikalleen kuin eilinen lääkintävaksi, niin mulla ei ole hädän päivää :)

Voivoi koko yö valvottu :D jos nyt sais ne unirytmit kuntoon. Aina tulee nukuttua sinne kolmeen asti parhaimmillaan ja arkisin tulee nukuttua päivällä ne 4 tunnin päikkärit jokapäivä+ öisin ihan parintunnin yöunet. Tällästä kierrettä ollu ny varmaan 3 viikkoo, ei jumaliste :lol2:

Niinpä, todella ärsyttävää, että kun ehtisi nukkua, niin sitten ei saakaan nukuttua:( Naapurin kinnas täällä mekkaloi koko aamuyön, teki mieli soittaa että voinko hakea sen tänne nukkumaan. (Siis koiran, ei naapurinsetää)

Söpöä, kohta mun kirsikkapuu alkaa kukkia ja sen jälkeen koko takapiha peittyy vaaleanpunaisiin terälehtiin... :haart:

Nukuin kerrankin pitkään, viime aikoina ei ole oikein nukuttanut aamuisin vaikka olis saanutkin nukkua vaikka koko päivän. Oiskohan huomenna jo sen verran kunnossa että pääsisi treeneihin, alkaa kyllästyttää tää sohvaperunan elämä, flunssat ja muut rutot on niin syvältä...

Back
Ylös Bottom