Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä lähen nukkumaan. Sain muumiotorsoni käärinliinat rullattua näteiksi rulliksi, aamulla yrittää sitten muistaa miten ne taas prullailtiinkaan takaisin torsoon kiinni :D Öitä, valvokaa hyvin ja nukkukaa levollisesti :haart:

Nukkumaan, että jaksaa huomenna puunata kultaa niin että rapa lentää! :wtf:

Mie käsitin et oot töissä? Mut ainahan sie voit järjestää omaa kivaa, jos ei kerta väsytä... :D

Tulin tossa puolen maissa himaan. Enää sunnuntai yö ja se on lomille:dance:. Tekis mieli lähteä mäkkiin drive-in sapuskalle mutta ei riitä bensa, eli pitäs ajella shellin kautta. Helpommalla pääsee kun tankkaa sunnuntaina töihin mennessä.
Mulla ei oo kyllä ikinä kivaa itteni kanssa. Huonoa seuraa kaikinpuolin.

Tulin tossa puolen maissa himaan. Enää sunnuntai yö ja se on lomille:dance:. Tekis mieli lähteä mäkkiin drive-in sapuskalle mutta ei riitä bensa, eli pitäs ajella shellin kautta. Helpommalla pääsee kun tankkaa sunnuntaina töihin mennessä.
Mulla ei oo kyllä ikinä kivaa itteni kanssa. Huonoa seuraa kaikinpuolin.

Vähiin käy siullakin ennen kuin loppuu. Miun loma on ihan hanurista, joudun käyttää kaiken ajan tähän vitun kouluun :itku: Onneksi seura sentään on parasta mahdollista, itseni :haart: Mie meinasinkin tokana ehdottaa et lähet pilistelee sillä TT:lläs. Jos siuta ei huvita, niin mie voin kyllä lähtee :evil:

Vähiin käy siullakin ennen kuin loppuu. Miun loma on ihan hanurista, joudun käyttää kaiken ajan tähän vitun kouluun :itku: Onneksi seura sentään on parasta mahdollista, itseni :haart: Mie meinasinkin tokana ehdottaa et lähet pilistelee sillä TT:lläs. Jos siuta ei huvita, niin mie voin kyllä lähtee :evil:
Joo tuo auto takas tankattuna ja kesänakit alla:D. Mun loma tulee olemaan aurinkoa kanarian lämmössä:dance2:

Joo tuo auto takas tankattuna ja kesänakit alla:D. Mun loma tulee olemaan aurinkoa kanarian lämmössä:dance2:

No en mie siihen nyt stna keskellä yötä ala mtn nakkeja vaihtamaan. Tankata voin - omaan käyttöön ;)

Kanaria on ihan perseestä, en oo ees kade.

No en mie siihen nyt stna keskellä yötä ala mtn nakkeja vaihtamaan. Tankata voin - omaan käyttöön ;)

Kanaria on ihan perseestä, en oo ees kade.

Mieluummin mäkin tekisin koulujuttuja:jahas:. Ei vaan onhan toi vähän nähty mutta ei viittiny kauemmas lähteä viikon takia kun piti kuitenkin rannalle päästä pitkän talven jälkeen.

Mieluummin mäkin tekisin koulujuttuja:jahas:. Ei vaan onhan toi vähän nähty mutta ei viittiny kauemmas lähteä viikon takia kun piti kuitenkin rannalle päästä pitkän talven jälkeen.

Älä nyt oo tommonen :D Kyl mieki sen kanarian ottasin anytime vrt. tää paska. Huh. Mut jospa tän jaksais pakertaa tässä loman alkupuolella niin jäis vielä loppulomaa chillailuun...damn ku menit puhuu siitä mäkistä, maistuis sellanen mansikkapirtelö nyt :kuola: Muutoinhan en McRuokaan koske.

Älä nyt oo tommonen :D Kyl mieki sen kanarian ottasin anytime vrt. tää paska. Huh. Mut jospa tän jaksais pakertaa tässä loman alkupuolella niin jäis vielä loppulomaa chillailuun...damn ku menit puhuu siitä mäkistä, maistuis sellanen mansikkapirtelö nyt :kuola: Muutoinhan en McRuokaan koske.

No tää on onneks vasta talviloma niin jää ne kunnon lomat heinäkuulle:D. Kesäkauden avaus. Harmi vaan kun on niin kiire vkonloppu ettei ehi tota omaa terassia availla. No lomien jälkeen sitten mm-kisojen kunniaksi ekat grillailut.
Big mac ja juusto uppois nyt kyl hyvin kun ei pitsaakaan saa tähän kellonaikaan.

Back
Ylös Bottom