Onneksi olen tavallaan aika hyvä kokki:D Ei tarvii sinne Amarilloon mennä kärvistelemään:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja miksei mulla ole jääkaapissa rahkaa?? :curs: (Tai oikeastaan yhtään mitään muutakaan järkevää..)
Satuin löytämään pakastimesta mustikoita, olin unohtanut että sellaisiakin tuli joskus ostettua. Nyt puuttuu vaan se rahka! Miks on keksitty kaikenmaailman pizza kotiinkuljetuksia yms. pikaruokia, mitä on helppo tilata kotiin, mutta kukaan kuljeta rahkaa kotiovelle...? Jäätelökin oikeastaan voisi kelvata, jos sitä olisi kaapissa. :D
^Ajamaanko sie oot lähössä, Heatseeker? :P

Hitto oli kyllä komeat kelit tänään. T-paidassa raivasin takapihalta yhen puskan ja pensasaitaa ja silti meinas tulla hiki. Jokohan se huomenna ois aamukahvit kirjan kanssa tossa terassilla.
Kai munkin täytyy joskus pummia itteni jonkun pärrän kyytiin jos mulle vähän aukenis mikä noissa viehättää. Toisaalta sitten jos jään koukkuun niin eipä oo mikään halpa harrastus.
Ja Hiittis joskus lupaili tulla hakemaan kotiovelta pärrän kyytiin. Saas nähä milloin tuokin toteutuisi, on meinaa matkaa aika lailla. :D
Tossa on Lee Childin uusin avaamatta pöydällä. Mikäs sen hienompaa kun alotella se kevään ensimmäisenä "aamukahvit takapihan terasilla"-päivänä. Vitutuskin oikeestaan lähtenyt kun kelit parani.Huomenna vielä paremmat ilmat luvassa. :dance:
Ja Hiittis joskus lupaili tulla hakemaan kotiovelta pärrän kyytiin. Saas nähä milloin tuokin toteutuisi, on meinaa matkaa aika lailla. :D
Pala kakkua. Mulla on jo toinen kypäräkin hankittuna. Joten ihan turha luulla että pystyisit välttämään kyydit.
Pistä täti kypärä sit tiukasti kiinni niin vältyt pahemmilta kontuusiovammoilta, Siikkeri antaa sulle vielä elämäsi kyydit :whip:

Pala kakkua. Mulla on jo toinen kypäräkin hankittuna. Joten ihan turha luulla että pystyisit välttämään kyydit.
Tossa on Lee Childin uusin avaamatta pöydällä. Mikäs sen hienompaa kun alotella se kevään ensimmäisenä "aamukahvit takapihan terasilla"-päivänä. Vitutuskin oikeestaan lähtenyt kun kelit parani.
Pistä täti kypärä sit tiukasti kiinni niin vältyt pahemmilta kontuusiovammoilta, Siikkeri antaa sulle vielä elämäsi kyydit :whip:
Ois kieltämättä hieno päivä lähteä sinne stadiin brunssille. Ei vaan taida huomenna vielä keretä kun pitäs mennä illalla ajoissa töihin. Kova viikon työrupeama ja sitten viikoksi aurinkoon rentoutumaan:piis:Mä ajattelin mennä kunnon kävelylle ulos nauttimaan säästä, jos siitä nyt oikeasti on tulossa lämmin ja aurinkoinen. Seura olisi tervetullutta.