Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onneksi olen tavallaan aika hyvä kokki:D Ei tarvii sinne Amarilloon mennä kärvistelemään:D

Ja miksei mulla ole jääkaapissa rahkaa?? :curs: (Tai oikeastaan yhtään mitään muutakaan järkevää..)

Satuin löytämään pakastimesta mustikoita, olin unohtanut että sellaisiakin tuli joskus ostettua. Nyt puuttuu vaan se rahka! Miks on keksitty kaikenmaailman pizza kotiinkuljetuksia yms. pikaruokia, mitä on helppo tilata kotiin, mutta kukaan kuljeta rahkaa kotiovelle...? Jäätelökin oikeastaan voisi kelvata, jos sitä olisi kaapissa. :D

Ja miksei mulla ole jääkaapissa rahkaa?? :curs: (Tai oikeastaan yhtään mitään muutakaan järkevää..)

Satuin löytämään pakastimesta mustikoita, olin unohtanut että sellaisiakin tuli joskus ostettua. Nyt puuttuu vaan se rahka! Miks on keksitty kaikenmaailman pizza kotiinkuljetuksia yms. pikaruokia, mitä on helppo tilata kotiin, mutta kukaan kuljeta rahkaa kotiovelle...? Jäätelökin oikeastaan voisi kelvata, jos sitä olisi kaapissa. :D

Eikö olekin ÄRSYTTÄVÄÄ!!!! Mulle kävi tolleen viime yönä! Ja vielä olin sanonut mun isäpuolelle joka enkelinä haki mut sieltä yötöistä että ei tarvii pysähtyä koska mulla on rahkaa kotona. Ja mitä näen kun tulen kotiin! No VALON siellä jääkaapissa!! I so feel you sister.

Jos sitä nukkumaan lähtis että jaksaa huomenna syödä. Ja jos joku löytää jonkin keinon tämän jatkuvan vitutuksen poistamiseen tai edes lievittämiseen niin olen pelkkänä korvana. Öitä.

Vitutus eli latinaksi vaginaus voidaan poistaa lääketieteellisellä menetelmällä, jota kutsutaan sukupuolensiirtoleikkausususususkseksi.

Monestikko lipsahtaa ohi huulen? Nyt kävi. Onneksi vain vettä.

^Ajamaanko sie oot lähössä, Heatseeker? :P

Hitto oli kyllä komeat kelit tänään. T-paidassa raivasin takapihalta yhen puskan ja pensasaitaa ja silti meinas tulla hiki. Jokohan se huomenna ois aamukahvit kirjan kanssa tossa terassilla.

Kai munkin täytyy joskus pummia itteni jonkun pärrän kyytiin jos mulle vähän aukenis mikä noissa viehättää. Toisaalta sitten jos jään koukkuun niin eipä oo mikään halpa harrastus.

No nyt on auto pihassa, onneks ei ollutkaan niin kallis ku luultiin. Toivottavasti osat ei maksa paljoo.
Nyt katsomaan Terra Novan päätösjaksoa ja sitten nukkumaan. Yöt!

^Ajamaanko sie oot lähössä, Heatseeker? :P

Kyllä.

Tänään laitoin ekaa kertaa pyörän käyntiin talven jälkeen, ajoin pukilla vaihdenäytön kohdalleen ja nyt se odottaa vaan asfaltille pääsyä.

Oli jo hieman unohtunut miten vihaiselta se 1000RR kuulostaa, kaasua kun käänsi niin aisssaatana:kuola:

Hitto oli kyllä komeat kelit tänään. T-paidassa raivasin takapihalta yhen puskan ja pensasaitaa ja silti meinas tulla hiki. Jokohan se huomenna ois aamukahvit kirjan kanssa tossa terassilla.

Kai munkin täytyy joskus pummia itteni jonkun pärrän kyytiin jos mulle vähän aukenis mikä noissa viehättää. Toisaalta sitten jos jään koukkuun niin eipä oo mikään halpa harrastus.

Huomenna vielä paremmat ilmat luvassa. :dance:

Ja Hiittis joskus lupaili tulla hakemaan kotiovelta pärrän kyytiin. Saas nähä milloin tuokin toteutuisi, on meinaa matkaa aika lailla. :D

Ja Hiittis joskus lupaili tulla hakemaan kotiovelta pärrän kyytiin. Saas nähä milloin tuokin toteutuisi, on meinaa matkaa aika lailla. :D

Pala kakkua. Mulla on jo toinen kypäräkin hankittuna. Joten ihan turha luulla että pystyisit välttämään kyydit.

Huomenna vielä paremmat ilmat luvassa. :dance:
Tossa on Lee Childin uusin avaamatta pöydällä. Mikäs sen hienompaa kun alotella se kevään ensimmäisenä "aamukahvit takapihan terasilla"-päivänä. Vitutuskin oikeestaan lähtenyt kun kelit parani.

Pala kakkua. Mulla on jo toinen kypäräkin hankittuna. Joten ihan turha luulla että pystyisit välttämään kyydit.

Pistä täti kypärä sit tiukasti kiinni niin vältyt pahemmilta kontuusiovammoilta, Siikkeri antaa sulle vielä elämäsi kyydit :whip:

Pistä täti kypärä sit tiukasti kiinni niin vältyt pahemmilta kontuusiovammoilta, Siikkeri antaa sulle vielä elämäsi kyydit :whip:

Eipä huudella sieltä keittiöstä.

Nyt:zzzz:

Öitä lahnat.

Oikeeasti mua alkoi juuri jännittämään kauheesti. :D

Tossa on Lee Childin uusin avaamatta pöydällä. Mikäs sen hienompaa kun alotella se kevään ensimmäisenä "aamukahvit takapihan terasilla"-päivänä. Vitutuskin oikeestaan lähtenyt kun kelit parani.

Mä ajattelin mennä kunnon kävelylle ulos nauttimaan säästä, jos siitä nyt oikeasti on tulossa lämmin ja aurinkoinen. Seura olisi tervetullutta.

Pakko pistää. Tuo kuitenkin olisi eka kerta pärrän kyydissä, niin ehkä pakko laittaa vaipat pöksyjen alle varmuuden vuoksi.

Mä ajattelin mennä kunnon kävelylle ulos nauttimaan säästä, jos siitä nyt oikeasti on tulossa lämmin ja aurinkoinen. Seura olisi tervetullutta.
Ois kieltämättä hieno päivä lähteä sinne stadiin brunssille. Ei vaan taida huomenna vielä keretä kun pitäs mennä illalla ajoissa töihin. Kova viikon työrupeama ja sitten viikoksi aurinkoon rentoutumaan:piis:

Onko jollain muuten suosituksia noista keskustan brunsseista? Toi Fazerin on kuulemma ainakin ihan kohtalainen.

Back
Ylös Bottom