Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päivän hetero hetki meni siinä, kun mietin millaista hiustyyliä seuraavaksi koittaisi. Pitää illalla ottaa viski vastapainoksi.
Mulla on harmaa tukka.. Värjäsin, muttei tarttunut ihan niin kovasti kuin halusin. Toinen puteli vielä olis, mietin jos loppuviikosta laittas toisenki putkeen. Luulis että on riittävän harmaa.
hkuja! Mie olen ihmetellykki missä se on luurannu. Epäilen lankeamista?
Mie olen kans miettiny tukanleikkuuta. Oli sänki tuossa aiemmin ja nyt alkaa olle mallia pallopää. Ei oikein tiedä mitä tästä sais. Sänki ois heleppo, mutta ei se taida sopia mun piähän.

Yritätkö sä ikääntyä tyylikkäästi? :D
Oon langennu jo aikaa sitte. 2 päivää se kesti. Kyl mä siitä johki kirjotin.
En vaan jaksa lukea enää ihmissuhdesoopaa, siihen jää liikaa koukkuun ja vastaukset on sama mitä vastaa kun jokainen on erilainen. Melkein voisi kysyä itseltään.![]()
Missä se Ephen håmå luuraa... sil jää nyt sit keskiviikkokeppanat välistä tältä päivältä.
Ootteko miettineet koskaan kuinka paljon teän perseet on levinny kun tässä iskuskellen pakkista lukee?
Täälä muuten paisto tänään aurinko ja oli paljonkin lämmin.
Pari senttiä se on tainnut kaventua.
Vielä kun pääsisi flunssasta eroon niin voisi olla taas aktiivinen. :jahas:
Ootteko miettineet koskaan kuinka paljon teän perseet on levinny kun tässä iskuskellen pakkista lukee?
Niin mäkin luulin. Yksi treeni ja silmätulehdus.
Kyllä mie treenasin vaikka oli korva- ja nielutulehdus samaan aikaan. Kunhan henki kulkee, nenä ei ole täynnä räkää eikä yskitä niin ei haittaa. Tietty jos kuumetta nousee ni sit ei tuu riehuttua.
No tää on vähän perseestä kun ei oikein näe mitään ja valo sattuu. Mutta voisihan sitä kysyä muilta että haittaako jos sammutetaan valot.