Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, en ole ainakaan Pirkanmaalla törmännyt. Tosin veikkaan, että tuo nainen on noin 20-30 vuotta vanhempi, mitä minun tutkimusdatan naiset.
Jaksan vahvasti uskoa että vaikkei ikähaarukkaasi menekkään niin tuskin jäisi huomaamatta ja unohtamatta jos tuollaiseen törmäisit :lol2:

Tohtorilla menis varmaan ensin hetki tunnistaessa tuota lemmenryijyä: herran JUMALA!!! Mitä VITTUA!! Sairasta eläinrääkkäystä.... tai no toisaalta, siinähän on vain suomi v***u kauneimmillaan :D
Tuostako se nimitys minkki tulee naisille?

Tepe on kyttäillyt, kun naapuri ottaa aurinkoa... Ei saatana

Täällä on kato naisetkin vähän eri kaliiberia kuin pk-seudulla. Uskalletaan ryijy "paljaana" ottaa rajatonta rusketusta ja näyttää sulonsa keskellä kauneinta suomen luontoa.[/QUOTE]

Uskallusta tuntuu kyllä olevan. Mutta kyllä musta näyttää, että ensi kesänä sinne keski-Suomesta saapuva esteettinen vahvistus tulee tarpeeseen:) meinaan jos ikkunasta on tommoset näkymät..

Uskallusta tuntuu kyllä olevan. Mutta kyllä musta näyttää, että ensi kesänä sinne keski-Suomesta saapuva esteettinen vahvistus tulee tarpeeseen:) meinaan jos ikkunasta on tommoset näkymät..
Kyllä tämä vahvistus tulee tarpeeseen vaikka ikkunasta olisi miten hyvät näkymät. Ensi kesänä ollaan sitten todella hyvin ruskettuneita (rajattomasti tietysti) ja rasvanlevityskäsi tulee olemaan kovassa käytössä ;)

Muuttuuko kaikki naiset siellä yhtä vapautuneiks kun sinne susirajalle muuttavat :wtf: Vissiin tuo näky on vieraampi tuolla Pirkanmaallakin kun ei tohtorikaan ole moiseen ilmestykseen ennen törmännyt :)

Ei oo näkyny ei. Ei edes savonmualla siellä asuessani(en ainakaan tunnusta) Mut sieltähän onkin vielä matkaa tonne "susirajalle". Ammatillisestikkaan ei supikoiriin törmää, kun on vaan käsihommiin ;) keskittynyt:)

Ei oo näkyny ei. Ei edes savonmualla siellä asuessani(en ainakaan tunnusta) Mut sieltähän onkin vielä matkaa tonne "susirajalle". Ammatillisestikkaan ei supikoiriin törmää, kun on vaan käsihommiin ;) keskittynyt:)
Pitäähän se jollain olla nuo käsihommat erikoisosaamisenaan :) Tosin tiedä onko se tuolla sinkkumarkkinoilla kovinkaan vahva valtti kun rupeet kehumaan et kaikki käsihommat on hallussa :D

Pitäähän se jollain olla nuo käsihommat erikoisosaamisenaan :) Tosin tiedä onko se tuolla sinkkumarkkinoilla kovinkaan vahva valtti kun rupeet kehumaan et kaikki käsihommat on hallussa :D

Ei pidä varmaan kehua, kun ei oo spesialistin titteliä vielä myönnetty:hyper: Taitaa kyllä sali jäädä vielä tältä illalta. Meinaa pientä lämpöä vielä näköjään pukata.

Perus viihdeviikonlopun jälkeinen maanantai. Melkein kaikki masentaa ja pelottaa, ei viitsi tehdä mitään ja syömisetkin on päin persettä. Siihen päälle tuli vielä joku ihme tulehdus tai vastaava kantapäihin, vasen on ainakin niin kipeä että on hiivitty varpaisillaan tämä päivä. Kouluunkaan ei viittiny lähteä kävelemään. Olen kaiketi melko lähellä JudoHemmon arkea fiiliksen puolesta

Perus viihdeviikonlopun jälkeinen maanantai. Melkein kaikki masentaa ja pelottaa, ei viitsi tehdä mitään ja syömisetkin on päin persettä. Siihen päälle tuli vielä joku ihme tulehdus tai vastaava kantapäihin, vasen on ainakin niin kipeä että on hiivitty varpaisillaan tämä päivä. Kouluunkaan ei viittiny lähteä kävelemään. Olen kaiketi melko lähellä JudoHemmon arkea fiiliksen puolesta

Onneks tein sen ratkasun, että lähdin himaan nukkumaan "kesken" illan :D Sain jopa eilen tehtyä kaikki hommat, mitä pitikin.

Onneks tein sen ratkasun, että lähdin himaan nukkumaan "kesken" illan :D Sain jopa eilen tehtyä kaikki hommat, mitä pitikin.

Jjooo, niin minäkin.... Kahelta ylös, vaatteet niskaan ja äänestämään aivan pökkyrässä. Siinä oli eilisen hommat. Ja aika kesken tais ilta jäädä mullakin, tuli taas väsy

Jjooo, niin minäkin.... Kahelta ylös, vaatteet niskaan ja äänestämään aivan pökkyrässä. Siinä oli eilisen hommat. Ja aika kesken tais ilta jäädä mullakin, tuli taas väsy

Hehe mä heräsin jo ysin jälkeen miettimään topologioiden kantoja ja esikantoja. Jaskaanko taas eksyitte? :D

Hehe mä heräsin jo ysin jälkeen miettimään topologioiden kantoja ja esikantoja. Jaskaanko taas eksyitte? :D

En tiiä muista, mä lähdin jo rillosta kotiin. Joskus vois yrittää vaikka pysyä pilkkuun asti hereillä. Jospa taas alkais elämä hymyilemään myöhemmin tällä viikolla. Vituttaa yli kaiken jos noiden jalkojen kanssa tulee pakkolepoa

Ei tullut kutsua siihen työpaikkahaastatteluun, johon olisin eniten maailmassa halunnut. Emme lannistu, jotain parempaa on selkeästi tulossa! :)

Paitsi etten stressaa syömisistä yhtä paljon kuin sinä. Kannattaisi kuunnella reippaita marsseja vaan ja unohtaa IF:t sun muut!

Oikasin naapurikerrostalon remontin sulkeman pihatien takia vieressä olevan narulla aidatun nurmipläntin(no nyt siinä on lunta) yli kolme metriä, kun takana hippaillut vanha kääkkä nosti kauhean nassutuksen siitä. Joo, ihan yksityisalueella kuljin, kyllä ei oo nykynuorilla mitään kunniotusta ja käytöstapoja! Miksi kaikista vittumaisimmat vanhukset on fyysisesti terveitä ja hyväkuntoisia, ja ne herttaisimmat makaa sairaalassa!?!?Niin kovasti soisin mielelläni joskus toistepäin. Raivostuttaa tuollainen täysin turhasta asiasta tuntemattomille saarnaaminen jotenkin ihan vietävästi. AAAAAAARGH!

Mulla ei oo paljon ylimäärästä syömistä kun taas unohdin käydä kaupassa. En ymmärrä miten se on mahdollista.

Mulla ei oo paljon ylimäärästä syömistä kun taas unohdin käydä kaupassa. En ymmärrä miten se on mahdollista.

Kyllä ymmärrät

Math-pic.png

Back
Ylös Bottom