Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivällä pitäisi vielä pari tuntia käydä kirvesmieshommia tekemässä. No ehtiihän sitä ennen ottaa parin tunnin torkut. Ruokaa ja kahvia siis!

Ötyjä...

...Pari päivää taas kellon ympäri duunissa. No, josko nukkumaan kävis.

Unimusaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Omituinen yö. Nukahdin vasta joskus puolen yön tienoilla ja heräsin ennen aamukolmea ihan varmana siitä, et oon nukkunut pommiin. Kaffetta koneeseen sit vaan, et jaksaa. Oon itse asiassa yllättävän pirtee ollut jo monta päivää. Ei oo kaamosväsymyksestä tietoakaan tänä talvena. :)

Mulla oli kello herättämässä 8. Heräsin kuitenkin itsestään kuselle 07.05 ja ihan pirteänä. Mietin hetken että kun on niin pirteä fiilis niin jos menisi vähän aikaisemmin jo töihin. No kuitenkin luovutin ja nukuin sen tunnin vielä, ja herättyäni olin aivan zombi :D Ois vaa kannattanu nousta silloin aikaisemmin...

Joo, mulle käy tosi usein noin. Pitäisi heti nousta jos herää pirteenä, kuitenkin liukuva duuniaika itsellänikin. Liian usein sitä jatkaa unia, vajoaa sikeeseen uneen ja herää zombina.

Huoment! Vuoden viimeinen työpäivä monella (ei mulla). Uudenvuoden lupauksia? Itse lupaan vaihtaa röökin kokonaan vapotteluun, pistää kropan kuntoon ja antaa PALJON rakkautta :)

Uudenvuoden lupaus, ensi vuonna lähden ulkomaille töihin. Ihan sama oikeastaan mihin, johonkin vähän etelämpään. :D

Graah, frendeiltä tulee noita "mitä, et sä nyt voi olla uutena vuotena selvinpäin!!" viestejä. Jos ei dokaa, niin sosiaalinen elämä kyllä kärsii pahasti.

Huoment! Vuoden viimeinen työpäivä monella (ei mulla). Uudenvuoden lupauksia? Itse lupaan vaihtaa röökin kokonaan vapotteluun, pistää kropan kuntoon ja antaa PALJON rakkautta :)

Mä oon päättänyt nauttia enemmän elämästä ja stressata vähemmän. Tän toteutuminen tosin vaatis duunipaikan vaihtoa, että saas nähdä, miten käy. Lisäks mä päätin, et tammikuussa kiskon sokerit ja viljat taas minimiin, kun on tuo ruokavalio päässyt repsahtamaan. :)

Ei ihan perusperjantai, mutta en kyllä valitakaan :) uusi vuosi.. Jaa-a. Lupaan kuunnella itseäni entistä enemmän, kunnioittaa itseäni ja unelmiani. Haluan näyttää rakkailleni ja läheisilleni miten paljon heistä välitän. Mitähän muuta? Treenaamista ja hyvää elämää :)

Opin jonkun tanssin.

Ei hassumpi lupaus. Itsekkin luvannut lähteä tanssikurssille (jonka teen vielä ihan mielellään :wtf:). Joku päivä lupaan hallita myös HIENOT discotanssi muuvit.

511385_o.gif

disco_dance.gif

Ei hassumpi lupaus. Itsekkin luvannut lähteä tanssikurssille (jonka teen vielä ihan mielellään :wtf:). Joku päivä lupaan vielä hallita myös HIENOT discotanssi muuvit.
Oonko muuten koskaan näyttänyt omia muuvejani? Oon aika himskutin hyvä tanssimaan varsinkin pitkissä kalsareissa :lol2:

Hemmetin kiva päätös tälle vuotta kun illalla pääsee töistä ja huomaa saaneensa oksennustaudin. Yö meni taistellessa ja unta tuli ehkä muutama tunti saatua. Nyt pitäis revetä jos johonkin mut voimat hyvä kun riittää istua :( Mutta en valita sillä onhan tämä vähän niinkuin ilmainen tyhjennys :)

Uudenvuoden lupaukset: Yritän sallia itselleni enemmän hyviä juttuja, uuden harrastuksen vois aloittaa ja lupaan olla kiltti miehelleni, jos hän sen jollain tapaa ansaitsee :lol2:

Enpä ajatellut syksyllä uutta ulkoilutakkia ostaessani, että siitä tulee päivittäiskäyttöinen tyylikäs kaupunkitakki joka tilaisuuteen. Enpä myöskään arvannut, että nuo kaksi kaunista villakangastakkia olisi voinut ostaa vasta keväällä.

Back
Ylös Bottom