Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Byää, nyt haluisin lämpöisen ja turvallisen sylin johon käpertyä sekä käden joka silittää päätä samalla. Tuntuu että kipeäksi tulossa. :(
Huomenna ois vielä juhlat.
Kattokaa nyt miten sopo se on...
Vittu miten nyrpeen näkönen äpäräkoira :D
Serkku kävi kylässä tänään ja kertoi koiristaan. Nyt mä haluan koiran. Harmittavasti mulla ei olisi aikaa sellaiselle tässä tilanteessa.
Kissat on paljon parempia, ne on niin älykkäitäkin toisin kuin nuo haukkuvat kuolakoneet :D

Vittu miten nyrpeen näkönen äpäräkoira :D
Tuo on rotta eikä mikään koira. Soita tuholaistorjuntaan heti.
Mulla on jo kissa![]()
Se on saanut taalla jo lempinimen "little rat" koska se on tosiaan enemman rotta kuin koira. Ihan ihana se silti on!
Eikö homma ole silloin jo ns. hoidossa? :D
Tuo pallero on aivan ihana, mutta ulos tuota ei saa millään. Hirveän arka ja pelkää kaikkea oven ulkopuolella. Koiran kanssa pääsisi lenkillekin, vaikkei se ole mikään syy hankkia yli kymmenvuotista seuralaista.
:lol2: Ite oot aparakoira. Eika se oo nyrpeen nakoinen, siristelee vaan silmiaan tossa koska se on uninen!
Taitaa olla aika yleistä tuolle rodulle. Pirun taskukokoiset rakit.

:lol2: VUFF!! Näin tänään Kontulan metroasemalla mustan tollasen ja olihan se ihan sulonen. En itelleni hankkis kyllä. Toi mäyräkoirakin meinaa välillä jäädä jalkoihin niin tollasen mä tappaisin varmaan ekan päivän aikana...
Ala muuta sano! Koko ajan saa olla vahtimassa mihin astuu. Tanaan hukkasin sen taloon kun oltiin kahdestaan. Ainakin vartin verran kuljin ympariinsa kurkistelemassa sankyjen alle ja kaappien taakse. Lopulta loysin neidin makoilemassa hupparini paalla.
Nelosen säätyttö on yllättävän hot!