Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Byää, nyt haluisin lämpöisen ja turvallisen sylin johon käpertyä sekä käden joka silittää päätä samalla. Tuntuu että kipeäksi tulossa. :(
Huomenna ois vielä juhlat.

Ma voin antaa sulle koiran jos se yhtaan helpottaisi?

Tulin nimittain siihen tulokseen ettei musta olisi koiranhoitajaksi. Kamppiksen chihuahua on aivan rakastunut muhun ja seuraa ihan koko ajan kaikkialle! Nyt se makoilee tossa sangylla koska en huoli sita syliin... Tosi sopo ja ihana koira mutta en jaksa koko ajan olla paijaamassa. Lisaksi se on niin pieni etta pelkaan astuvani sen paalle, puhumattakaan siita etta pelkaan etta se pissaa tai kakkii huoneeseeni.

Kattokaa nyt miten sopo se on...

Liitteet

• Photo0138.webp
    Photo0138.webp
    234,9 KB · Katsottu: 180
Serkku kävi kylässä tänään ja kertoi koiristaan. Nyt mä haluan koiran. Harmittavasti mulla ei olisi aikaa sellaiselle tässä tilanteessa. (Olen jo toisaalta pitkään halunnun oman koiran, joten mitenkään uudesta ideasta ei ole kyse.)

On söpö on.

Vittu miten nyrpeen näkönen äpäräkoira :D

:lol2: Ite oot aparakoira. Eika se oo nyrpeen nakoinen, siristelee vaan silmiaan tossa koska se on uninen!

Tuo on rotta eikä mikään koira. Soita tuholaistorjuntaan heti.

Se on saanut taalla jo lempinimen "little rat" koska se on tosiaan enemman rotta kuin koira. Ihan ihana se silti on!

Nelosen säätyttö on yllättävän hot!

Eikö homma ole silloin jo ns. hoidossa? :D

Tuo pallero on aivan ihana, mutta ulos tuota ei saa millään. Hirveän arka ja pelkää kaikkea oven ulkopuolella. Koiran kanssa pääsisi lenkillekin, vaikkei se ole mikään syy hankkia yli kymmenvuotista seuralaista.

Tuo pallero on aivan ihana, mutta ulos tuota ei saa millään. Hirveän arka ja pelkää kaikkea oven ulkopuolella. Koiran kanssa pääsisi lenkillekin, vaikkei se ole mikään syy hankkia yli kymmenvuotista seuralaista.

Pandankin kanssa pääsee lenkille :lol2:

:lol2: Ite oot aparakoira. Eika se oo nyrpeen nakoinen, siristelee vaan silmiaan tossa koska se on uninen!

:lol2: VUFF!! Näin tänään Kontulan metroasemalla mustan tollasen ja olihan se ihan sulonen. En itelleni hankkis kyllä. Toi mäyräkoirakin meinaa välillä jäädä jalkoihin niin tollasen mä tappaisin varmaan ekan päivän aikana...

Taitaa olla aika yleistä tuolle rodulle. Pirun taskukokoiset rakit.

Tama yksilo on kaiken lisaksi vahan jalkeen jaanyt. Tai siis silla tavalla ettei se ole oikein kasvanut edes normaalin chihuahuan mittoihin. Tata pystyy melkein pitamaan kammenessa :)

:lol2: VUFF!! Näin tänään Kontulan metroasemalla mustan tollasen ja olihan se ihan sulonen. En itelleni hankkis kyllä. Toi mäyräkoirakin meinaa välillä jäädä jalkoihin niin tollasen mä tappaisin varmaan ekan päivän aikana...

Ala muuta sano! Koko ajan saa olla vahtimassa mihin astuu. Tanaan hukkasin sen taloon kun oltiin kahdestaan. Ainakin vartin verran kuljin ympariinsa kurkistelemassa sankyjen alle ja kaappien taakse. Lopulta loysin neidin makoilemassa hupparini paalla.

Ala muuta sano! Koko ajan saa olla vahtimassa mihin astuu. Tanaan hukkasin sen taloon kun oltiin kahdestaan. Ainakin vartin verran kuljin ympariinsa kurkistelemassa sankyjen alle ja kaappien taakse. Lopulta loysin neidin makoilemassa hupparini paalla.

Toi mäyris oli kerran hukassa ihan tosissaan silloin kun se oli pentu ja painoa oli ehkä 1,5kg. Tulin kotiin ja huutelin sitä pitkin asuntoa, ei näy missään. Aloin jo vähän huolestua, että noinkohan on kissa pienen koiran pistänyt palasiksi ja piilottanut riekaleet jonnekin kirjahyllyn taakse. Lopulta menin eteiseen vielä kerran ja huutelin. Pienenpieni, väsynyt ja tuhiseva mäyräkoira tunki itsensä ulos tallirepustani, oli ollut nukkumassa mun ratsastuskypärässä :haart:

Mäylikset on kans ihania. Mulla oli joskus. R.i.p.

Back
Ylös Bottom