Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meikällä ainakin selittyy toi postimäärä siitä, että duunissa ei oo tekemistä ja roikun puhelimella ehkä 6h päivästä pakkiksella, harvemmin sitä jaksaa illalla täälä jauhaa.

Miksei kukaan muu tykkää Harry Pottereista :(

Olipas pitkästyttävä duunipäivä. Palaverissa istuminen ei ole mun juttu varsinkaan jos se kestää sen 7 tuntia. Jospa pannullinen kahvia palauttais olotilan normaaliksi tai antais ees vähän lisä puhtia päivään :)

Mä tykkään!! Mut mä oonki tämmönen nörde, joka tykkää myös kaikesta sellaisesta mille muut nyrpistää nenäänsä. :D

Potterit on köyhänmiehen Lord of the Ringsejä eli sama, kuin roskaa.

Sä kaipaat itsesi viihdyttämiseen jotain aivan muunlaista, ja minä juuri tuonlaista. Mä koen nuo visuaalisesti viihdyttävinä, koskettavina ja aiheinakin mielenkiintoisia, koska mielikuvitusta on käytetty. Nautin myös pukudraamoista, brittihuumorista, luontodokkareista, länkkäreistä, Uuno-leffoista ja animaatioista. Kuten sanoin, nörde oon, enkä häpeä sitä lainkaan.

Ja Pandis on oikeassa, noita kahta ei sinänsä voi verrata toisiinsa, vaikka sä ehkä lokeroitkin ne samaan kategoriaan. ;)

Ja Pandis on oikeassa, noita kahta ei sinänsä voi verrata toisiinsa, vaikka sä ehkä lokeroitkin ne samaan kategoriaan. ;)

harry-potter-vs-lord-of-the-rings.webp

;)

EDIT: Tuolla on kokonaan --> http://www.humorsharing.com/harry-potter-vs-lord-of-the-rings/3765/

Siis mitä vittua oikeesti? En oo ikinä kuullut et mikään sali järkkäis pikkujouluja. Ton saa sit maksaa ku käy siellä.

En oo minäkään ennen salin pikkujouluissa ollut, mutta kerta se on ensimmäinenkin :)

Kiltisti sitte!!

Milloin en olisi ollut kiltisti? :D Ollaan ollaan, muru :haart: Mulla on vähän ikävä kesän jamituksia, muisteltiin kaverin kans sitä Ruman keikkaa, et ei oo pitkiin aikoihin ollu niin kivaa.

Selkä treenattu.. nyt sit pikkujouluihin.. :D

Lukkopainitreeneissa sparratessa harva osasi kuitenkaan odottaa sitä.

Tomoe nage toimii kun potkasee mennessä munille. Harai Goshi kyllä omia vahvuuksia ja suosikkeja. Uchi Matan suosioo en ole oikein ikinä ymmärtänyt, Harai Goshi ajaa melkein saman asian, nopeempaa ja tehokkaampana.

Mutta ohan sulla pituuttaki. Sehän tuo väkisin painoa runkoon ja eihän tuo ole naiselle vielä paljon.

Joo on se reippaat 170senttiä pituutta, ehkä jopa lähemmäs 175. Ja ei se kai paljon oo, mun sisko on about samaa kokoa ja painanu päälle 70kiloaki kuulemma. Eikä koskaa oon mikään lihava ollu, paremmin sillä vatsalihakset on aina näkyny ku mulla :D

Mä en edelleenkään suostu uskomaan tätä sun ajokorttihommaa ennen kuin itse näen että siellä on ne kirjaimet.

Kyllä sieltä ne kirjaimet löytyy, ihan oikeesti :D Ja inssikin meni ekalla läpi!!! Tosin multa kysyttii inssiajon jälkee heti että "et kai sä työn takia tätä korttia hommaa?" johon vastasin tottakai kieltävästi ja sit mulla olikin jo väliaikanen c-kortti käpälässä. Jos oisin kertonu että pistän kuljetusfirman pystyy tai harkitsen roskakuskin uraa niin olisin varmaan vieläkin ajamassa sitä inssiä :D :D

Back
Ylös Bottom