Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päällikkölääkärin sanoin: "Tupakkaa, suolaa ja kahvia niin nousee ne paineet ja loppuu se pyörtyily."

Matala verenpaine, matala syke ja paikallaan seisoskelu ei ole hyvä yhdistelmä pitkälle :D

Mua käskytettiin syömään salmiakkia. Syke on mullakin matala, jotkut terveydenhoitajat eivät löydä sitä.

Sen verran pieneltä paikkakunnalta olen kotoisin, etten usko siellä sellaista neroa olleen, joka tuon olisi itse keksinyt. :D Suuressa suosiossa moinen aktiviteetti kuitenkin hetkeen aikaa oli.

Meilläkin päin toiset teki tota. Happihumalaksi sanottiin. Ite en tosin ikinä antanut itselleni sitä tehdä kun se poikien sätkiminen näytti ihan tarpeeks freakylta :D

Meilläkin päin toiset teki tota. Happihumalaksi sanottiin. Ite en tosin ikinä antanut itselleni sitä tehdä kun se poikien sätkiminen näytti ihan tarpeeks freakylta :D

Joo, happihumala oli se nimitys sille! Tai happikänni. Hauskaa se oli, mutta ei taatusti kovin terveellistä touhua. Sä olit tietysti se, joka hapetti aina ne pojat. :D

Joo, happihumala oli se nimitys sille! Tai happikänni. Hauskaa se oli, mutta ei taatusti kovin terveellistä touhua. Sä olit tietysti se, joka hapetti aina ne pojat. :D

Minä ketään hapettanu :D Olin kiltti tyttö vielä siihen aikaan, Jumalaa pelkäävä ja ihmisiä kunnioittava.

Pitäs mennä nukkumaan, mutta kun vasta tuli kotiin, niin ei vielä malttais.

Mä olen pyörtynyt kerran. Valittelin yläasteikäisenä äidille että ei ole oikein hyvä olo ja saisko jäädä kotia. Eihän siltä mitään sympatiaa tullut, niino ei yleensäkään tuossa tilanteessa. Siinä vaiheessa kun pyörryin kesken sen puheen ni usko ettei olo ole ehkä se paras.

Ketä sinä nykyisin pelkäät, jos et Jumalaa?

Jumala tietenkin on korkein olevainen tässä universumissa, mutta hän sattuukin olemaan puolueeton, joten siitäkään asiasta ei maan ihmiselle tule olemaan todellista hyötyä. Jäljelle jäävät siis ainoastaan maailmamme kolme johtavaa voimatekijää suuruusjärjestyksessä, I. Lucifer II Saatana ja III Je Ho Va.

Mä olen pyörtynyt kerran. Valittelin yläasteikäisenä äidille että ei ole oikein hyvä olo ja saisko jäädä kotia. Eihän siltä mitään sympatiaa tullut, niino ei yleensäkään tuossa tilanteessa. Siinä vaiheessa kun pyörryin kesken sen puheen ni usko ettei olo ole ehkä se paras.

Sama juttu itsellä kouluikäisenä. Aina piti olla suunnilleen 40 astetta kuumetta ja oksentaa sänkyynsä, ennen kuin uskottiin että ihan oikeasti on kipeä, eikä voi mennä kouluun. :D

Nyt on taas fiksu olo. Tässä katellu kelloa et saa iltapalan syötyä kunne kävelin jääkaapille ja totesin et unohdin sitte ostaa niitä munia joista ois munakkaan tehny eli oisin voinu kammeta unille jo pari tunti sitte. Sen sijaan nyt meen nälkäsenä. Näin meillä......

Nyt on taas fiksu olo. Tässä katellu kelloa et saa iltapalan syötyä kunne kävelin jääkaapille ja totesin et unohdin sitte ostaa niitä munia joista ois munakkaan tehny eli oisin voinu kammeta unille jo pari tunti sitte. Sen sijaan nyt meen nälkäsenä. Näin meillä......

Hölmö muru :haart: Kauniita unia.

Raahaudun itsekin unille, hyviä öitä ja kivoja kuvia itse kullekin nassukalle ja prinsessalle!

Back
Ylös Bottom