Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt ollaan saikulla. Lohdutukseksi vedin 600 grammaa jaffakeksejä.

Mä harkitsen vakavasti syöväni "aamupalaksi" Ben&Jerrysiä ja irtokarkkeja. Eiks se oo ihan ok?

Se on ihan ok. Mä tässä mietin mitä itse vetäisin kun olo on niin hemmetin paska. Vedin eilen jo rasiallisen Toffifeeta ja nyt ärsyttää kun en ostanu tälle päivälle mitään varakarkkia. On mulla varmaan vanukasta vielä pari purkkia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se on ihan ok. Mä tässä mietin mitä itse vetäisin kun olo on niin hemmetin paska. Vedin eilen jo rasiallisen Toffifeeta ja nyt ärsyttää kun en ostanu tälle päivälle mitään varakarkkia. On mulla varmaan vanukasta vielä pari purkkia.

Olo ei oo onneksi paska, mutta oikea ruoka ei maistu. Sun pitää pyytää joku toimittamaan sulle lisää karssua :)

Mua ei sais kipeenä jättää ilman seuraa... Kävin keittiöstä hakemassa vanukkaita ja maitoa+joulutorttuja, niin mitäpä ihmettä! Viimeiset viis tuntia ollu levy päällä. Huhhuh.

Mä harkitsen vakavasti syöväni "aamupalaksi" Ben&Jerrysiä ja irtokarkkeja. Eiks se oo ihan ok?

Hyvä valinta! Mie vedin juuri myöhästyneenä aamupalana antibioottien jälkeen grillikylkeä ja 2 Mars patukkaa :D

Toffifeet ei oo edes hyviä :(

Kerettiläinen! Toffifeet on pirun hyviä :kuola:

Hyhhyh. Tuo Ben & Jerry on ihan älyttömän makeaa, enkä ymmärrä miten jengi voi tuota syödä. Kaksi lusikallista ja minulle tulee makeanähky.

B&J's ole mitenkään ihmeen makeaa. Kokeile jotain valkosuklaamoussea vaikka :D B&J'siä voi vetää vaikka sen kaksi purkkia putkeen :haart:

Toffifeet on sellassia kovia muovimaisia ja teollisuusesanssinmakusia turhuuksia. Kunnon herkkujakin on olemassa. En oo vieläkään maistanu Ben&Jerryä. Näinköhän se on mistään kotosin kun vertaa Ainon jäätelöihin?

Mulla loppu herkut. Kukas tulis hoitamaan ja tois samalla suklaata?

Kuolema raapii persettä. Vai raapiiko? Jos se kutittaakin tai kähmäisee suoraan kourallaan? Yhtä kaikki, se tulee ja vie jokaisen mukanaan. Tuo tummanpuhuva hahmo ei jätä ketään meistä huomiotta, vaan se nappaa minut, sinut ja hänet. Katso ylös ja ole hetki hiljaa. Silloin voit ymmärtää, että jokin päivä hetki lyö! Kenelle kellot soivat? Soivatko ne minulle, sinulle vai hänelle? Tähänkin vastauksena on "ne soivat meille kaikille". Kohtaloasi et voi paeta, vaikka juoksisit niin kovaa pakoon kuin pystyt ja sitäkin kovempaa. Se tulee kuusijalkaisen lentokyvyttömän lohikäärmeen lailla ja tarrautuu kiinni. Vastaan rypisteleminen on turhaa ja tuskasi on oleva kova. Sillä hetkellä kadut lähes kaikkea mitä olet elämäsi aikana tehnyt tai jättänyt tekemättä. Parempi pysyä tyynenä ja ymmärtää kaiken päättyvän. Kuusijalkainen lentokyvytön lohikäärme ei tunne armoa - se repii ja raatelee. Edes Pyhä Yrjö ei taltuttaisi sitä miekallaan. Voit tosin yrittää, jolloin kohtalosi on vieläkin karumpi. Tuo hirmuinen lisko vie sinut mennessäsi ja ottaa myös kaiken muun, minkä se ikinä haluaa. Pysy kuitenkin valppaana, sillä viisaudella voit välttää tämän kamalan kohtalon.

Missä ikinä kuljet, mitä ikinä teetkin, ole ylpeä ja ryhdikäs. Sillä tavoin pärjäät aina, vaikka tummat pilvet kasaantuisivatkin hahmosi ylle. Ota pilvistä kiinni ja taistele vastaan teutoniritarin lailla. Älä kuitenkaan paljasta valttikorttiasi liian aikaisin, sillä se tie vie tuhoon. Malta odottaa ja mieti, koska aika on kypsä. Voi tosin olla, ettei aika ole koskaan kypsä, kuten ei ole raa'aksi jäävä tomaattikaan. Siitä et halua haukata, vaan puraiset mieluummin elinvoiman nektariinia, joka auttaa sinua läpi myrskyisten aaltojen. Pysy uljaana ja päättäväisenä! Silloin on vielä mahdollisuuksia löytää voittoon ja kunniaan vievä polku. Mene ja tiedä, tiedä ja mene. Seuraa vaistoasi ja löydä jotain suurta ja ainutlaatuista. Läpi tulen, myrskyn, hankien ja nietosten käy meidän elon tiemme. Siksi on oltava aina valmiina ja lähdettävä oikeaan aikaan. Älä kuitenkaan koskaan mene heikoille jäille liian painavilla saappailla - siinä on loppu lähempänä kuin ikinä uskoitkaan!

Kuolema on sisäpiirin hienosto rouva, en mä sitä pelkää, joten tekään elkää.
Elämä vitsi, kuolema nauru.

Vittu miten turha ostos tuli taas tetyä. Teki mieli mässäillä niin ostin tollasia minisuklaadonitseja. Ihan vitun mauttomia. Hukkaan meni nekin kalorit :jahas:

Meikä sai kämpän!

Nii et aika siistii ja sillee.. Mulla ei oo ikää tänne mitää hienoo sanottavaa ja kukaa ei tiiä mua muutaku kamppailulajit puolella ni tungen teidän palstalle kirjottaa jotai paskaa aina sillon tällöin koska haluun kirjottaa jotain :)

Näkemisiin!

Back
Ylös Bottom