Nyt on lääkkeet! Oli vaan nielu ja välikorva tulehtunut :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä harkitsen vakavasti syöväni "aamupalaksi" Ben&Jerrysiä ja irtokarkkeja. Eiks se oo ihan ok?
Mä harkitsen vakavasti syöväni "aamupalaksi" Ben&Jerrysiä ja irtokarkkeja. Eiks se oo ihan ok?
Se on ihan ok. Mä tässä mietin mitä itse vetäisin kun olo on niin hemmetin paska. Vedin eilen jo rasiallisen Toffifeeta ja nyt ärsyttää kun en ostanu tälle päivälle mitään varakarkkia. On mulla varmaan vanukasta vielä pari purkkia.

Toffifeet ei oo edes hyviä :(

Hyhhyh. Tuo Ben & Jerry on ihan älyttömän makeaa, enkä ymmärrä miten jengi voi tuota syödä. Kaksi lusikallista ja minulle tulee makeanähky.
Hyvä valinta! Mie vedin juuri myöhästyneenä aamupalana antibioottien jälkeen grillikylkeä ja 2 Mars patukkaa :D
Niin mikä niistä? Niitä on kyllä muutamaan eri makua.Hyhhyh. Tuo Ben & Jerry on ihan älyttömän makeaa, enkä ymmärrä miten jengi voi tuota syödä. Kaksi lusikallista ja minulle tulee makeanähky.