Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sen verran täyteen tuupattu olo on, että näköjään. Huomenna haen samaa olotilaa tuoreella pullalla :DEilen söin kaverilla pannukakkua. :P Eikai sitä voi syyä liikaa?
Voiko mitään syyä liikaa? :D
Eilen söin kaverilla pannukakkua. :P Eikai sitä voi syyä liikaa?
Voiko mitään syyä liikaa? :D
Masokisti? :lol2:Huomenna haen samaa olotilaa tuoreella pullalla :D
Tein joskus semmosen kokonaisen syvän pellillisen ja söin kerrasta sen yksin :D
jtn 2700kcal tais olla + hilloo varmaan 0.5kg päälle. Sillon tais olla vähän liikaa
Ehkä hieman jooMasokisti? :lol2:

Pitää sitä hitusen masokisti ollakkin.Ehkä hieman joo![]()

Kyllä, varsinkin kun on kyse uunituoreista leivonnaisistaPitää sitä hitusen masokisti ollakkin.![]()

Minä yritän laihtua ja sitten tulen lukemaan juttuja pannukakusta ja pullasta. On tämä elämä taas kovaa...
Mun pitää alottaa dieetti joulun jälkeen. :(Minä yritän laihtua ja sitten tulen lukemaan juttuja pannukakusta ja pullasta. On tämä elämä taas kovaa...
Reenin jälkeen äsken vetäsin pari donitsia.Kyllä, varsinkin kun on kyse uunituoreista leivonnaisista![]()

Vissiin et laittais tortullekkaan hanttiin :DSama.
Alko kyllä tehdä helvetisti mieli pannaria tai vohveleita. Wiinerikin kävis..
No niin muruseni, oleppas kunnolla siellä :DMmmmmmm![]()
No niin muruseni, oleppas kunnolla siellä :D
Vissiin et laittais tortullekkaan hanttiin :D
Minä yritän laihtua ja sitten tulen lukemaan juttuja pannukakusta ja pullasta. On tämä elämä taas kovaa...
Sama.
Alko kyllä tehdä helvetisti mieli pannaria tai vohveleita. Wiinerikin kävis..
No sen takia ku se oli vähän niinku tuolta fabon puolelta varastettua ;)No miten näitä ei voi olla ajattelematta kaksimielisesti? :D
Ne on ihan mahtavia just uunista tulleena, rasvasia ja suussa sulaviaTortusta tuli mieleen, joulutorttu.![]()
Kohta niitä saa!

Vissiin et laittais tortullekkaan hanttiin :D
Minä tein tänään joulutorttuja. Yritä Vilu jaksaa joulukuuhun niin saat Kairan spessumuffinseja![]()
Se kun se torttu on vielä kuuma ja kos... Eiku kiiltävä.Ne on ihan mahtavia just uunista tulleena, rasvasia ja suussa sulavia![]()