Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokohan kohta tulis lunta, minä tahdon jo vähän lunta. Lisäksi minä haluan tänne erään miehen joka kantaa minut paikasta toiseen ku jalkoja painaa niin paljon ja ei jaksa kävellä. Onneksi varakumppanipalvelu XairaX toimii kuljetuspalveluna tänään, ei tosin kantaen mutta ajeluttaen :D
Mä kyllä taisin rajata tuon kantaja toiveen erääseen mieheen mikä tarkoittaa varmaan sitä, että kaipaisin hänen kantopalveluaan. Ei ole hyvä huudella vieraisiin pöytiin jos on hyviä tuntemuksia johonkin suuntaan ;)Jos yhtään lohduttaa niin pe-su saat toisen kuljetuspalvelun joka voi myös siirtää sua paikasta toiseen..;)
Normihinta on vain 78,90/h + alv 23%, mutta tässä tapauksessa voidaan neuvotella urakkapohjainen ratkaisu, esim. 1 keskiolut / 3,4 km :D Tietysti sillä rajoituksella, että kantaja pysyy työkunnossa..:p

Mä kyllä taisin rajata tuon kantaja toiveen erääseen mieheen mikä tarkoittaa varmaan sitä, että kaipaisin hänen kantopalveluaan. Ei ole hyvä huudella vieraisiin pöytiin jos on hyviä tuntemuksia johonkin suuntaan ;)
Mutta kiitos kaunis tarjouksesta, arvostan sitä suuresti![]()
Mä kyllä taisin rajata tuon kantaja toiveen erääseen mieheen mikä tarkoittaa varmaan sitä, että kaipaisin hänen kantopalveluaan. Ei ole hyvä huudella vieraisiin pöytiin jos on hyviä tuntemuksia johonkin suuntaan ;)
Mutta kiitos kaunis tarjouksesta, arvostan sitä suuresti![]()
Joo ei tietenkään sillon huudella minnekään muualle.
Muista sitten unohtua hetkeksi siihen pohkeiden kohdalleSori vaan Mika, mut nyt taidettiin kaivata minun palveluksiani. Tottakai mä tulen sua muru kantamaan ja hieron väsyneet jalkasi siihen päälle.

Höpö höpö, ei olla moneen päivään oltu ku ollaan oltu siellä huoneessa :DNo ei ollut vaiketa arvata mitä OT-tredistä tänään(kin) löytyy. Get a room! :D
Muista sitten unohtua hetkeksi siihen pohkeiden kohdalle![]()

No ei ollut vaiketa arvata mitä OT-tredistä tänään(kin) löytyy. Get a room! :D
Hyvin pohjusteltu on puoli avioliittoa,vai miten se meni...Tää oli niin nähtävissä jo vuosi sitten :D
Mä en oo ollut täällä ees vuosi sitten :wtf:Tää oli niin nähtävissä jo vuosi sitten :D
Mä en oo ollut täällä ees vuosi sitten :wtf: