Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon ollut töissä kymmenestä saakka enkä ole tehnyt mitään. Mulla ei oikeastaan edes ole mitään tekemistä tänään, joten en ole varsinaisesti luistanut mistään. Jos olisin oikein ahkera, voisin tietenkin käyttää aikani hyödyksi lukemalla artikkeleita ym, mutta kun en ole. En oikeastaan tiedä edes, miksi olen täällä tänään. Olisin yhtä hyvin voinut jäädä melkein kotiin.

Jokohan kohta tulis lunta, minä tahdon jo vähän lunta. Lisäksi minä haluan tänne erään miehen joka kantaa minut paikasta toiseen ku jalkoja painaa niin paljon ja ei jaksa kävellä. Onneksi varakumppanipalvelu XairaX toimii kuljetuspalveluna tänään, ei tosin kantaen mutta ajeluttaen :D

Jokohan kohta tulis lunta, minä tahdon jo vähän lunta. Lisäksi minä haluan tänne erään miehen joka kantaa minut paikasta toiseen ku jalkoja painaa niin paljon ja ei jaksa kävellä. Onneksi varakumppanipalvelu XairaX toimii kuljetuspalveluna tänään, ei tosin kantaen mutta ajeluttaen :D

Jos yhtään lohduttaa niin pe-su saat toisen kuljetuspalvelun joka voi myös siirtää sua paikasta toiseen..;)
Normihinta on vain 78,90/h + alv 23%, mutta tässä tapauksessa voidaan neuvotella urakkapohjainen ratkaisu, esim. 1 keskiolut / 3,4 km :D Tietysti sillä rajoituksella, että kantaja pysyy työkunnossa..:p

Jos yhtään lohduttaa niin pe-su saat toisen kuljetuspalvelun joka voi myös siirtää sua paikasta toiseen..;)
Normihinta on vain 78,90/h + alv 23%, mutta tässä tapauksessa voidaan neuvotella urakkapohjainen ratkaisu, esim. 1 keskiolut / 3,4 km :D Tietysti sillä rajoituksella, että kantaja pysyy työkunnossa..:p
Mä kyllä taisin rajata tuon kantaja toiveen erääseen mieheen mikä tarkoittaa varmaan sitä, että kaipaisin hänen kantopalveluaan. Ei ole hyvä huudella vieraisiin pöytiin jos on hyviä tuntemuksia johonkin suuntaan ;)

Mutta kiitos kaunis tarjouksesta, arvostan sitä suuresti :)

Oi onnea. Stressitaso väheni kummasti, kun huomasin, ettei mun äkillinen kurssisuunnitelman muutos vaikuta mun valmistumiseen juuri mitenkään (toisin kuin moni muu asia voisi). Tällaista hetkellistä onnentunnetta pitää vaalia.

Mä kyllä taisin rajata tuon kantaja toiveen erääseen mieheen mikä tarkoittaa varmaan sitä, että kaipaisin hänen kantopalveluaan. Ei ole hyvä huudella vieraisiin pöytiin jos on hyviä tuntemuksia johonkin suuntaan ;)

Sori vaan Mika, mut nyt taidettiin kaivata minun palveluksiani. Tottakai mä tulen sua muru kantamaan ja hieron väsyneet jalkasi siihen päälle.

awww...:) Joo ei tietenkään sillon huudella minnekään muualle.

Enkä minä itse olisi ollutkaan kyseessä vaan olisin tietysti ulkoistanut sen..:D

Ja multahan jäi tosiaan tuo yksi sana huomaamatta tuolta sun viestistä. :)

edit.

ps. Menkää nyt jo muualle kutemaan..;)

No ei ollut vaiketa arvata mitä OT-tredistä tänään(kin) löytyy. Get a room! :D

Tästäkin tehty joku kutuketju? :wtf: olisiko kohta aika yhdistää sinkkupurnaukset, offtopicit ja kysy mieheltä/naiselta sekä panetusketju yhdeksi kutu.comiksi?

Back
Ylös Bottom