Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kuulosta ollenkaan hullummalta tavalta viettää lauantai-iltaa.^ Soffalla laiskottelua. Otteluiden odottelua.
^ Soffalla laiskottelua. Otteluiden odottelua.
Vähän samoilla linjoilla mennään. Pitäis keksiä jotain vastavuoroista tekemistä sitten taas tasapainoksi. Ensi listassa on meinaa kaikki viikonloput vapaat ja meinaa todellakaan niitä himassa viettääYötä ihmettelemään. Bicho juu ei se ole yhtään huono. Taidan viettää nyt usemman viikonlopun melko hissukseen. Ei oikein baarit nappaa, puhumattamaan viinasta.
Pitää ruveta maakuntamatkailee niin avartuu vähän tämä oma maailma.Mä kattelen ihan samaa. Itte dikkaillu tota bändiä ptikään. Rättimuoti on tohon aikaan ollu jotain yyper kamalaa :DMä tsekkailen queenin keikkaa teemalta ja stalkkaan pukeutumisvinkkejä Mercuryltä. Äskönen paita oli samanlainen kun mun mutsin yöpaita -91
Tänne oot aina tervetullut ;) Mun luona voit nukkua parvekkeella aina :DVähän samoilla linjoilla mennään. Pitäis keksiä jotain vastavuoroista tekemistä sitten taas tasapainoksi. Ensi listassa on meinaa kaikki viikonloput vapaat ja meinaa todellakaan niitä himassa viettääPitää ruveta maakuntamatkailee niin avartuu vähän tämä oma maailma.
Vähän samoilla linjoilla mennään. Pitäis keksiä jotain vastavuoroista tekemistä sitten taas tasapainoksi. Ensi listassa on meinaa kaikki viikonloput vapaat ja meinaa todellakaan niitä himassa viettääPitää ruveta maakuntamatkailee niin avartuu vähän tämä oma maailma.
Helsingin huudeilla pitäis kyllä käydä johonkin väliin. Tampereen oon niin nähnyt ku asunutkin siellä et en usko sen tarjoavan akuutisti mitään matkailuelämystä. Kuopiossa ei oo kyllä tullut pitkään aikaan käytyä, joten sinne vois kanssa ainakin suunnata.
Helsinki ottaa aina avosylin vastaan.
Keksikääpä yökölle joku nettisarjis tms. sivu vahattavaksi ennenku tuo Heleniuksen matsi alkaa. On meinaan TYLSÄÄ!