Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitää hakea muutama kilo lihaa tos kympin jälkeen ni viel ei passaa :) Eläkä komentele siellä :D
Pakkohan suo pikkasen sätti, muuten et oo yhtään kiva ens yönä, ku väsyssä painelet hommia ;)

Mut väsyneenä tulee levottomampaa läppää :D Eli siis juu, todellakin yhteisen hyvän nimissä pakko nukkua.
No niihän ne tulee. Joskus ittekki tullu väännettyä lepakkoa ihan "päivätyöksi" ja loppu aamusta varsinki läppien tasoa alkaa olemaan sitä luokkaa, että vahvempaaki hirvittää :D Ittelle uni on, niin tärkeetä nykyjään, että vois olla tuo jatkuva lepakkovuoro melko haasteellista. Tykkään kuiteski melko toimistotunneista. Vaikkakin tulee tehtyä välillä ylitöitä ihan yöaikaanki.

No niihän ne tulee. Joskus ittekki tullu väännettyä lepakkoa ihan "päivätyöksi" ja loppu aamusta varsinki läppien tasoa alkaa olemaan sitä luokkaa, että vahvempaaki hirvittää :D Ittelle uni on, niin tärkeetä nykyjään, että vois olla tuo jatkuva lepakkovuoro melko haasteellista. Tykkään kuiteski melko toimistotunneista. Vaikkakin tulee tehtyä välillä ylitöitä ihan yöaikaanki.
Mä oon taas niin tottunut omalla tavallaan et vois hetki mennä tottua ihan arkiseen rytmiin. Tosin luulen että pitäisin pelkästä päivävuorosta. Jäis illat ja viikonloput vapaaks mikä tarkoittaisi sitä, että harrastamisen järjestäminen olisi vähän helpompaa eikä elimistö olisi ihan sekaisin rytmittömyydestä :)

No ei tullut näemmä nukuttua kuin muutama tunti sohvalla sitten ja nyt ei väsytytä oikein yhtään. Pitää pyöritellä mustaa ja miettiä jos kohta päikkäreille menis kuitenkin :)...

Mä oon taas niin tottunut omalla tavallaan et vois hetki mennä tottua ihan arkiseen rytmiin. Tosin luulen että pitäisin pelkästä päivävuorosta. Jäis illat ja viikonloput vapaaks mikä tarkoittaisi sitä, että harrastamisen järjestäminen olisi vähän helpompaa eikä elimistö olisi ihan sekaisin rytmittömyydestä :)
Toihan se mulla on, että rytmi menee ihan sekasi. Tossa muutama talvi sitten joutu tekee paljon viikonloppuja duuniprojektin takia myös oisin, niin mulla oli varmaan kk sen jälkeen vielä plasmat sekasi. Ei tällein vanhana jaksa enään samaan malliin, kuin pojuna :D

Eilisillan ärsytys ja kiukku on edelleen läsnä. Onneksi tänään on "vain" 7,5 tuntia töitä ja pääsee hippasen aiemmin kotio. Jos ois nii reipas jotta saunan lämmittäisi illalla, ottaisi tölkkisen kylmää ja sanoisi koiralle, että olehan sie ihmisiksi.

Toihan se mulla on, että rytmi menee ihan sekasi. Tossa muutama talvi sitten joutu tekee paljon viikonloppuja duuniprojektin takia myös oisin, niin mulla oli varmaan kk sen jälkeen vielä plasmat sekasi. Ei tällein vanhana jaksa enään samaan malliin, kuin pojuna :D
Kyllä tuon huomaa ittelläänkin et ikä alkaa painaa. Lisäks yövuorojen jälkeen menee pääkin jo vähän pehmoiseksi. Tää viikko on kyllä ehkä kaikkein pahin ku rupee tunnit paukkumaan melkein 70 tuntiin. Nyt sit huomaa et välillä on ihan levoton olo ja vastavuoroisesti tekis välillä mieli teurastaa joku.

13 tuntia tuli oltua laturissa, pitkästä aikaa kunnon unet. Tuli vaan nukahdettua alasti peiton päälle, joten aamu viideltä herättyä alkoi tuntua vähän kylmältä paikat, kun oli ikkuna jäänyt auki. Olis pitänyt olla se peittelijä ja lämmittäjä matkassa ;)

Eilisillan ärsytys ja kiukku on edelleen läsnä. Onneksi tänään on "vain" 7,5 tuntia töitä ja pääsee hippasen aiemmin kotio. Jos ois nii reipas jotta saunan lämmittäisi illalla, ottaisi tölkkisen kylmää ja sanoisi koiralle, että olehan sie ihmisiksi.

Mikä sua kiukuttaa? Sinkkumiitin väliin jättäminenkö?

Ai sulla on semmoinen. Mistä sellaisia saa? Saako suoraan kaupasta vai pitääkö tilata? Ja jos pitää tilata, onko niitä mahdollisesti suomessa vai toimitetaanko ne ulkomailta?

Kyllä mulla aina välillä on semmosia. Kaupoissa niitä ei ole, vaikka kadulla välillä kaupataankin. Itse haluan metsästää, kesyttää ja kouluttaa omani, näin varmistetaan ettei se lämmittele mitä ja ketä sattuu. Ulkomaillakin on näitä hyvä valikoima ja pystyy myös tarvittaessa tilaamaan.

Voitin huudon huuto.netissä. Nyt tuli myyjältä viestiä: "en oo viikkoon kotona. katotaan sit." Ilmeisesti oon kuitenkin velvoitettu tuon tuotteen ostamaan :jahas:

Back
Ylös Bottom