Vettä tulee kuin esterin perseestä taas ja tuonne pitäisi lähteä polkemaan...
Täällä ei onneksi vettä tule, mutta kylmää oli töihin mennessä :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vettä tulee kuin esterin perseestä taas ja tuonne pitäisi lähteä polkemaan...
^ Mones vuosi menossa?

Mulla taas sellainen puolittainen lenssu. Nenä vuotaa ja vetämätön olo. Onneks ei oo kuumetta :(Mikähän rutto on liikkeellä, kun tuntuu, että on vieläki tuo pää tollanen diipadaapa.
Auts, toi on aika ilkeen kuulosta mitä tassulle pääs käymään. Miksi sä sen sormen sinne laattojen väliin laitoit?Miten sormien liikerata nyt toimii?
No vähintäänkinEli kai tää on joku kausirutto sitten.

Nyt alkoi työpäivä hyvin: 30cm subi ja 0,5l kokis!
Mulla ainakin jäätävät päänsäryt johtui juuri niska-/hartia-alueen jumeista.Jos sulla on hartiassa uus leima, niin haitanneeko jos kallonpohjaa eli niskarusetin aluetta käsittelee? Osaava käsittely helpottais noita sun pääkipuja nimittäin aikalailla..

Itellä aika pitkälti tämän kaavan mukaan: Kana teriyaki hunajakaura patongilla, tuplaliha (mahdollisesti ekstrapekonilla), paahdettuna & juustolla, kaikki rehut + ekstra paljon jalopenoja ja oliiveja. Soutwest & hot lousiana soosit.^Italian B.M.T + Grillattua kanaa. Juustoa, paahdettuna. Chili- ja valkosipumajoneesi, sekä makeasipulia. Kaikki kasvikset. Reilusti jalopenoja. Coca Cola Zero 0.5l
Toi on normi minkä tilaan. Nam nam![]()
.. Tunnin päästä onneksi pääsee syömään. Tarjolla: Kanakeittoa, Pippurihärkäpataa ja Uuniperuna + Katkaraputäyte. Kamala nälkä !

Ootko ikinä laskenut montako subia menee per viikko? :DNyt alkoi työpäivä hyvin: 30cm subi ja 0,5l kokis!
Foxy, ai siitäkö tää humina johtuikin? :D Joo täytyys nyt katsoa, jääkö tuolle tovi aikaa niin voisi muutaman taikaliikkeen tempaista mun niskalle. Yöunet auttoi vähän, mutta nyt taas alkaa tuntumaan.
LLCJ:n tassulle pikaista toipumista.![]()
:haart:Varmaan keskimäärin 2-3. Mut ei voi mitään, on niin hyvää ja menee vielä bodisafkastakin. Ruuastahan en ala tinkimäänOotko ikinä laskenut montako subia menee per viikko? :D
Kyllähän noihin patonkeihin on varmasti useampi tuhat euro mammonaa uponnut tässä vuosien varrella.