Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

katso liitettä 68813

Heatseeker ens viikolla uudella pyörällään..

..vai oliko se ens kesänä..?

Ooppa kunnolla.

...ei se puna-mustakaan hirveen ruma ole...
Excellence+Of+2008+Honda+CBR1000RR.webp

:jahas:

Roikkuu mukana :D Edelleen jumittaa, mutta ei se nyt niin kipeä ole enää. Pitää tuossa ottaa vähän lämpöjä illemmalla ja venytellä hellästi. Mites siun kuumees? Auttoiko peittolinna ja tee? :)

Kuumetta en oo mittaillu, mutta ihan siedettävä olo mulla nytte on. :) Unestakin sain kiinni joskus kahden ja kolomen välillä, kun möröt ja murhaajat meni piiloon. ´
Pötkötän sohovalla varmaan taas koko päivän! :D

Tänne tieni tänään vie... Tuskin se ketään kiinnostaa, mutta siksi tämä onkin OFFTOPIC! :hyper:

Joo ei sullakaa kaikki oo kotona, jos vapaaehtoisesti lähet Mäntsälään :).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuumetta en oo mittaillu, mutta ihan siedettävä olo mulla nytte on. :) Unestakin sain kiinni joskus kahden ja kolomen välillä, kun möröt ja murhaajat meni piiloon. ´
Pötkötän sohovalla varmaan taas koko päivän! :D

Kai on pullo mustaherukkamehua korkattu kanssa? :D Voi sitten raukeena vaan siemailla mehua ja pötkötellä!

Kai on pullo mustaherukkamehua korkattu kanssa? :D Voi sitten raukeena vaan siemailla mehua ja pötkötellä!

Teetä olen lipsutellut, mutta pitääpä muistaa tuokin! :)

Helios sanoi:
Oma ruuminlämpö on yleensä n. 37-37.5 ja aina saa kuulla kommenttia kuinka kuuma olen :d

Toinen ääripää täällä terve, oma ruumiinlämpö yleensä n.35-35,5 ja aina kylymä! :D

Sitä Alaskajuttua! Missä on niitä valkosuklaajääkarhuja! :)
(Tuo on nimittäin niitä harvoja jäätelöjä, joista tykkään)
Mää vähä suunnittelin nukkumaanmennessä sitä kuviota :) Me voitas todellaki tehdä silleen, että kun ollaan edetty yli keskikentän, niin sä "pyörryt" sinne. Sitten, kun kaikki vastustajajoukkueen kundit tulee hoivaamaan sua, niin mä etenen huomaamattomasti ja nolaan maalivahdin helpolla tussupotkulla :D Mut siin on vaan yks ongelma, mie joudun tekee ne maalit ja sie suutut ja pyyhit minulla nurmikkoa :(

Back
Ylös Bottom