Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha Pyr0, oot söppänä! :) Naurakko sää mulle, kun mun mahassa on 140 grammaa karkkia?

Mun tukka on ollut lapsena ihan vaalea, eli väritys on hieman pielessä tuossa kuvassa. Nytten on vain joku piilevä punapigmentti tms ruvennut kääntämään nykyistä hiusväriäni hiemanvähänpikkuisen punertavaan suuntaan. Kohta kampaajalle kuulemaan tuomio siitä, meinaako tukka totella, vai onko ainoa vaihtoehto oikeasti siirtyä punertavaan tukkaan.

tv. Elli

2737824107_e562ab0937.jpg

Haha Pyr0, oot söppänä! :) Naurakko sää mulle, kun mun mahassa on 140 grammaa karkkia?

Mun tukka on ollut lapsena ihan vaalea, eli väritys on hieman pielessä tuossa kuvassa. Nytten on vain joku piilevä punapigmentti tms ruvennut kääntämään nykyistä hiusväriäni hiemanvähänpikkuisen punertavaan suuntaan. Kohta kampaajalle kuulemaan tuomio siitä, meinaako tukka totella, vai onko ainoa vaihtoehto oikeasti siirtyä punertavaan tukkaan.

tv. Elli

En uskaltais nauraa. Vähän hihittelen. :)

Jos ei ainoa, niin ainakin todella hyvä vaihtoehto. ;)

kyynärtaipeeseen sattuu aivan vietävästi, kun yritän suoristaa tai koukistaa käteni. Kohta on myös kosketusarka ja vasemmassa kädessä tuo tunne on lähtenyt säteilemään kyynärtaipeen ulkoreunassa myös ylä- ja alapuolen lihaksiin.

Hömhöm... monta vaihtoehtoahan tuossa on mut varsin tavallisia ovat tuon alueen lihasten(esim. kaksipäinen olkalihas, brachioradialis) kiinnityskohtien tulehdukset. Tällaisessa tapauksessa kannattanee kokeilla lepoa ks. lihaksille ja vahvaa tulehduskipulääkekuuria ja jos vaiva häviäis sillä, niin hienoa. Kylmähoito useamman kerran päivässä ~ 12-15 min vois auttaa myös, ja siihenhän ei tarvita kuin pyyhe ja pakastevihannespussi - Ootko miten tavannut treenata käsiä vai osaatko arvata liekö vaiva jostain muualta peräisin? Kiva ois jos et päästäis vaivaa pahenemaan rasittamalla ks. lihaksia, koska joskus tuon alueen pahempilaatuiset ongelmat voi vaatia kuukausia paranemisaikaa ja mahd. kortisonipiikkejä jne. Vaikee sanoa äkkiseltään mistä kyse, mut eipä tuo varsin tavatonta ole salikansan keskuudessa.

Aww, sähän oot nätti tyttö ollu :) No, toisaalta olin mäkin nätti poika joskus mut siitä on kauan...

Hömhöm... monta vaihtoehtoahan tuossa on mut varsin tavallisia ovat tuon alueen lihasten(esim. kaksipäinen olkalihas, brachioradialis) kiinnityskohtien tulehdukset. Tällaisessa tapauksessa kannattanee kokeilla lepoa ks. lihaksille ja vahvaa tulehduskipulääkekuuria ja jos vaiva häviäis sillä, niin hienoa. Kylmähoito useamman kerran päivässä ~ 12-15 min vois auttaa myös, ja siihenhän ei tarvita kuin pyyhe ja pakastevihannespussi - Ootko miten tavannut treenata käsiä vai osaatko arvata liekö vaiva jostain muualta peräisin? Kiva ois jos et päästäis vaivaa pahenemaan rasittamalla ks. lihaksia, koska joskus tuon alueen pahempilaatuiset ongelmat voi vaatia kuukausia paranemisaikaa ja mahd. kortisonipiikkejä jne. Vaikee sanoa äkkiseltään mistä kyse, mut eipä tuo varsin tavatonta ole salikansan keskuudessa.

Aww, sähän oot nätti tyttö ollu :) No, toisaalta olin mäkin nätti poika joskus mut siitä on kauan...

Herttileidi, enpä kyllä halua tuota sitten yhtään pahempaan kuntoon. Aika jännää että tuo on tullut juuri nyt, koska en ole tehnyt käsille paljoa mitään lähiaikoina. Viime viikolla yksi puntti, sunnuntaina ennen jalkapallotreenejä alkuverkaksi käsipalloa ja eilen salilla punnerruksia jonkun verran. Kipitänpäs heti hakemaan tulehduskipulääkettä!

(En muuten ole itse tuossa kuvassa, tuo oli se lähimmäksi omaa lapsuuden väritystä vastaava. Eli tosi vaalea iho, tosi vaalea tukka, mutta mulla oli sitten tosi isot ja vahvan siniset silmät. :D Miltä näyttää nätti poika?)

Wooo, säätiedotuksessa luvattiin ainakin pari päivää vielä kunnon lämpöä ja aurinkoa! Voin siis jatkaa pronssisen ulkokuoren tavoittelua huomennakin! Öljyä pintaan ja pihalle makoilemaan :D

Wooo, säätiedotuksessa luvattiin ainakin pari päivää vielä kunnon lämpöä ja aurinkoa! Voin siis jatkaa pronssisen ulkokuoren tavoittelua huomennakin! Öljyä pintaan ja pihalle makoilemaan :D

Oon täysin samaa mieltä! Biksut päälle ja menoks.

...vai käyttääks pandat biksuja? :D

Oon täysin samaa mieltä! Biksut päälle ja menoks.

...vai käyttääks pandat biksuja? :D

Totaaa... mulla ei kyllä mitään hirveetä hinkua ole naisten vaatteisiin niinkuin tuossa mielessä. Naisen päältä niitä kyllä mielelläni riisun, mutta siihen jää. Tuossa pihalla köllötellessä toimii ihan kalukukkaro. :evil:

^ Ai, tuon "väritys on hieman pielessä tuossa kuvassa" perusteella ajattelin et oisit sä :) Noo.. synonyymi nätille lienee "söpö" mut tästä on varmaan sen parikymmentä vuotta ja en kyl muista milloin joku ois söpöksi nimitellyt.

No, noilla neuvoilla voi kokeilla ja katsoa vaikka viikon päästä onko alkanut tapahtua mitn. Jos ja kun siel hierojalla nyt käyt niin kysäisehän siltä tuosta ja kaveri osannee paikantaa kipukohdat ja analysoida tarkemmin.. Et siis osaa heittää edes villiä arvausta mistä vaivat ois saaneet alkunsa?

Oi vitsi mä haluun tollasen minipossun. Tai neljä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No, noilla neuvoilla voi kokeilla ja katsoa vaikka viikon päästä onko alkanut tapahtua mitn. Jos ja kun siel hierojalla nyt käyt niin kysäisehän siltä tuosta ja kaveri osannee paikantaa kipukohdat ja analysoida tarkemmin.. Et siis osaa heittää edes villiä arvausta mistä vaivat ois saaneet alkunsa?

Voiko lihas tulehtua jos se saa kylymää? Ainakin muistaakseni akillesjänteeni on joskus tulehtunut, kun olin saattanut juosta nilkkasukat jalassa kylymäsä ulukona. :D On nimittäin lyhythihainen paita päällä tullut juostua pallon peräsä, eli kämmenet lämpenee yleensä hyvin, mutta tuo väliosa on mulla yleensä jäässä. Jos tämä ei ole mahdollista, niin en kyllä tiedä mistä olisi tullut. :s

Mikään ei oo niin rentouttava ääni kun röhkivä possu. Harmi kun se villisikawebbikamera ei toiminu enää :D

Back
Ylös Bottom