Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ootko Suomeen eksynyt vai? :D En oo itekkään käyny helvetin pitkään aikaa Pleikkaris ku ei siel oikee oo ollu mitään kiinnostavan olosta.

Niin, ja mulla ei oo parveketta ollenkaan, mut ei hätää ku tykkään helteestä :dance:

Joo oon taalla koko kesan! Tienaan rahaa :D Makaan en oo kylla kaynyt pitkaan aikaan oikein missaan, vahan on ikava kunnon musiikkia. Frendin kanssa kaytiin kaantymassa Amarillossa yokerhon puolella viime viikolla ja muhun sattu niin paljon sen menon katselu ja ennen kaikkea sen musiikin kuuntelu (Petri Nygard??? wtf) et lahdettiin puolen tunnin jalkeen.

Makin tykkaan helteesta mut en tykkaa jos sisalla on kuuma. Pitaa sit varmaan viettaa kaikki paivat jossain puistossa makoillen... Mika ei tosin ole ollenkaan huono vaihtoehto.

Mulla ois jääkaapissa jauhelihaa :D

Huomenna vois aamulla juosta vähän, saunoa ja sit maata koko päivän auringossa. Illalla sitten juosta vetoja ja loppuun vähän punnertaa ja muuta kivaa. Sit taas saunaan :D Kotona on ihan kivaa välillä :lol2:

Kyllä tuosta hyvää ruokaa taitaa tulla. :) Mun pitäis ostaa joku käytännöllisempi eväsboksi, kun pakasterasioiden raahaus rassaa mua.

Tupperilla on hyviä bokseja, kestää mikrot ja kaikki. Sopivan tilaviakin vielä niin saa kunnon eväät mukaan :D Mul on vaan jäätelöä ja suklaakuorrutettuja cashewpähkinöitä :evil: Tankkaan huomista varten selkeesti :rolleyes:

Kai sen on paineltava unille, ei vaa pysy silmät kauempaa auki. Piti tosin mennä jo yli tunti sitte mut ylläripylläri ei osaa käydä ajoissa nukkuu........

Tupperilla on hyviä bokseja, kestää mikrot ja kaikki. Sopivan tilaviakin vielä niin saa kunnon eväät mukaan :D Mul on vaan jäätelöä ja suklaakuorrutettuja cashewpähkinöitä :evil: Tankkaan huomista varten selkeesti :rolleyes:

Miks täällä heti ollaan tyrkyttämässä jotain aikusten boksia? Tällanen olis paljon söpömpi! :D

IMG_2429__52982_zoom.JPG

Joo oon taalla koko kesan! Tienaan rahaa :D Makaan en oo kylla kaynyt pitkaan aikaan oikein missaan, vahan on ikava kunnon musiikkia. Frendin kanssa kaytiin kaantymassa Amarillossa yokerhon puolella viime viikolla ja muhun sattu niin paljon sen menon katselu ja ennen kaikkea sen musiikin kuuntelu (Petri Nygard??? wtf) et lahdettiin puolen tunnin jalkeen.

Makin tykkaan helteesta mut en tykkaa jos sisalla on kuuma. Pitaa sit varmaan viettaa kaikki paivat jossain puistossa makoillen... Mika ei tosin ole ollenkaan huono vaihtoehto.

Noni, täytyy sit lähtee Pleikkariin joku kerta kun siel on steppimeisinkejä :dance2:

Uus Top geari oli kyl helvetin hyvä! Oikeesti hyvää settiä :)

Kiitosta vaan :D Niin no Ephe tossahan se mun ikä näkyy, että siitä voipi tehdä tarkempia johtopäätöksiä sitten :D elly: perussettiä - buffetlounas kinkissä, jälkkäriksi jädepallo kiskalta :) Tänne töihin piti sit vielä jtn mässyä tuua. Ei näin vanahana voi enää syyä mitä sattuu ja miten palijon tahansa ku se näkyy pyllyssä heti (muhkuroina) :(

Back
Ylös Bottom