Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä sain Counttis kylmiä väreitä tosta sun videosta. x2. Oli siis pakko kattoo se kahesti. Jtn vikaa mussa on pakko olla :confused:

Vitun Ranger, aiheutat vielä status epilepticuksen jollekin tolla. Onneksi itse täysin terve.

Yks mun kesäbiiseistä (joita voi luu pihalla popittaa :D) :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noi on vaan vähän kakspiippusia juttuja, nyt meinaan himottais hiukan :D Pirun naiset! Teiän vika aina! :evil:

Mie oon ainakin elämäni aikana jo niin tottunut siihen et kaikki on aina mun syy...nyt vasta selveni, et se johtuu siis siitä kun oon nainen :D

@countsie: no tosta M3:sta förstås ;)

Nonni nyt se vittuilu seis. Tasan ei mee onnen lahjat, edelleenkään... :jahas:

Mut on se kyl silti... :kuola: Kuolasin muuten justiisa tommosta Prisman parkkihallissa jokunen aika sitten..kyyläsin röyhkeesti ikkunoista sisään ja hieroin itteäni siihen konepeltiä vasten. No en mie oikeesti. Tai en oo varma. Eiköhän se jollekin nauhalle tallentunut kuiteskin.

Ny on raskasta! WOBWOBWOBWOB! :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Totta! Tosi hienot.

Hei karvapallero, haluatko tsempata mua? Sipsisuklaakarkkihimo vainoaa! Harkitsen jopa lepopäivää keskellä viikkoa! Palauta mulle joku roti!

Hillitse himosi ja pure porkkanaa! Tai jos ihan pakko jotain hyvää syödä niin sitten pähkinöitä, vaikka paahdettuja casheweita. Sipsisuklaakarkkihimo on kyllä paha, mutta kunhan pidät mielessä tämän kuvan:

fatass-in-chair.webp

niin eiköhän sekin voiteta ja siun rotuperse säilyy :D Lepopäivässä ei sit ookkaan mitään vikaa, itsekin sellaisesta nautin :)

Back
Ylös Bottom