Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No sieltä jostain torrentzista hain ja sit se joku latauslinkki oli kans joku torrent tai jotain. :D

TeudEdit. Vai niin. Eikö mitään muuta ole? Vittu toi tulee jotain 40kbps välillä :itku:

Joo opin sen just äskön kun ihmettelin miks tulee niin hitaasti mut ei noita jaa kukaan vissiin just nyt. Emmä tiedä. Vittu musta ole nörtiksi.

Yippikaijei! Ephe sielä epätoivosesti yrittää GoTia vetää. :D

Ei oo vieläkään GoT latautunu. Nyt rupes sentään tulee edes vähän nopeammin :rolleyes: Mitäs Pyr0 muuta?

Mää niin tykkään teistä! :haart:

Mää oon niin rakkautta täynnä, että tekis mieli vaan halailla, hoitaa ja silitellä jotakin!
Kuuntelen musiikkia ja syön tuorekurkkua.

Olipa mahtava käydä uimassa järvessä, kun vesi lämpimämpää kuin ilma <3 Tosin nälkähän täs tuli, eikä mitään syötävää...

Ei oo vieläkään GoT latautunu. Nyt rupes sentään tulee edes vähän nopeammin :rolleyes: Mitäs Pyr0 muuta?

Samaa tässä odottelen. Hitaasti valuu... :whip:

Olen nyt ajellu tolla kaverin CBR:llä. Hurjia pelejä. :wtf: Sellanen jännä ilmiö, kun ajoin sitä pois Ylitorniosta ja jotain satkua, niin tuntu niinku ois pikku nassikka ja ajo 50km/h jollain mopolla. Sivulle vilkasi, niin näytti niinku ei menis mitään... Aika jännä.

Oon ehkä vähän herkkis, mutta itken nyt kun äskön menin kuuntelemaan tämän.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom