Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ku vetasin pikkusen liikaa sapuskaa.

Lucky You.

Olin Oksennuspaskataudissa vapun. Pe-su melkein pelkkää keltasta jaffaa. Suosittelen tyhjennykseksi. Paino putosi 3,5kg. On aika ärhäkkä virus meinaan...

edit : No niin nyt jos lähtis kattomaan änäriä.

Ite oon selvinny flunssalla, ekaa yötä töissä saikun jälkeen. Firman piikkiin löyty juusto, metukka, pekoni, nakki lihapiirakoita.

Mä en tajua kun mulla ei ole eläissäni vielä ollut vatsatautia, tai en ainakaan ole laatannut, ripulia on puskenut pari hassua kertaa. Onkohan osalla ihmisiä joku immuniteetti norolle?

Itsekkin voin yleensä syödä vaikka rautanauloja, eikä tee mitään. Nyt sitten tuli kyllä koettua sellanen tauti, että oksat pois...Lekurista kyselin hiukan neuvoja, niin tosiaan ei kaikille vaan tuo tauti puske päälle. Joten joku immuniteetti varmaan on.

Edit : Äijä on selkeesti skidinä syöny snadisti hiekkaa yms : Ei iske helposti vatsataudit...:D

edit 2 : TEUDE : Tiukka alotus Phillyltä...00.29 1-0. Sitten tosta toinen YV.llä...Niin avot.

Eipäs innostuta, Bruins nousee vielä. Ehkä.

Oon kummankin puolella Thomas - Timonen. HIFK -98 Never Forget !!! Ehkä kuitenkin enemmän Phillyn puolella.

Oon kummankin puolella Thomas - Timonen. HIFK -98 Never Forget !!! Ehkä kuitenkin enemmän Phillyn puolella.

Leino - Thomas, Jokerit neva foget. Tosin Timoselle soisi sen kannun myös viimein. Tosin Rask on sitten toisella puolella. 2-2 siis. Bruins vie sympatian mitalla kannatukseni.
E: Ja laitoin Hattrick Challengessa voiton Bostonille. Ja 2-0 JVR taas...

Leino - Thomas, Jokerit neva foget. Tosin Timoselle soisi sen kannun myös viimein. Tosin Rask on sitten toisella puolella. 2-2 siis. Bruins vie sympatian mitalla kannatukseni.

Boston Bruins : Ei Play off´s kautta ilman YV-maalia =) Taisi Philly tehdä YV.n.

Aika käsittämätön tuo Bruinsin saldo...Koko ajan vaan miestä jäähylle. Ei me kuitenkaan tehdä !!

edit : Mut joo jätetään tää NHL spämmääminen tähän. Lähden olkkarin sohvalle kattelemaan.

ÖTYJÄ.

Voisi itsekin siirtyä sohvalle lämpimän peiton alle kaakaomukin kanssa. Jos vaikka nukahtaisi. Niin se projekti...
E: 2-1 ;)
E2: 2-2 :P

Voisi itsekin siirtyä sohvalle lämpimän peiton alle kaakaomukin kanssa. Jos vaikka nukahtaisi. Niin se projekti...
E: 2-1 ;)
E2: 2-2 :P
:)

Käväsin teille pari maalia kattomassa...Shaatana...Menee tämä sarja Bostonille. Ei tollasella MV-pelillä voiteta ketään...

Huoh, kohta se on pakko lähteä kattomaan millaista tuo varhaisjakelu on hommana... Kesken hyvän unen joutu vielä heräämään.

Hyvää TyöYötä / Työhuomenta sitten vaan. Ja kerrohan toki millaista oli puoliunessa kierrellä. Hesari vai ??

Hyvää TyöYötä / Työhuomenta sitten vaan. Ja kerrohan toki millaista oli puoliunessa kierrellä. Hesari vai ??

Ei tässä pikkukaupungissa, varmaan jotain Pyhäjokiseutua ja Kalevaa. Tämä ilta on onneksi vasta harjoittelua niin saa vaan istua ja kattoa kun toinen tekee työt. :D

Back
Ylös Bottom