Oksettaa...
Onko rapula?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oksettaa...
Ei ku vetasin pikkusen liikaa sapuskaa.
edit : No niin nyt jos lähtis kattomaan änäriä.
Mä en tajua kun mulla ei ole eläissäni vielä ollut vatsatautia, tai en ainakaan ole laatannut, ripulia on puskenut pari hassua kertaa. Onkohan osalla ihmisiä joku immuniteetti norolle?
Eipäs innostuta, Bruins nousee vielä. Ehkä.
Oon kummankin puolella Thomas - Timonen. HIFK -98 Never Forget !!! Ehkä kuitenkin enemmän Phillyn puolella.
Leino - Thomas, Jokerit neva foget. Tosin Timoselle soisi sen kannun myös viimein. Tosin Rask on sitten toisella puolella. 2-2 siis. Bruins vie sympatian mitalla kannatukseni.
Voisi itsekin siirtyä sohvalle lämpimän peiton alle kaakaomukin kanssa. Jos vaikka nukahtaisi. Niin se projekti...
E: 2-1 ;)
E2: 2-2 :P

Huoh, kohta se on pakko lähteä kattomaan millaista tuo varhaisjakelu on hommana... Kesken hyvän unen joutu vielä heräämään.
Hyvää TyöYötä / Työhuomenta sitten vaan. Ja kerrohan toki millaista oli puoliunessa kierrellä. Hesari vai ??
Ei tässä pikkukaupungissa, varmaan jotain Pyhäjokiseutua ja Kalevaa. Tämä ilta on onneksi vasta harjoittelua niin saa vaan istua ja kattoa kun toinen tekee työt. :D
Joko kesäloma alkoi vai hä?
Kyllähän se alko kun kirjotukset loppu, pääsykokeetki käyty jo istumassa niin vapaa aikaa on ja paljon.