Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toisteks viimestä viedään.... Jos ees huomenna jaksais käydä vetään pikatreenit heti heräämisen jälkeen ennen töihin menoo... En tiä kyllä ehtiikö tai jaksaako...
Ja loppuviikko pitäs ottaa mukia, ettei salia ehi nähä paitsi, kun ajaa ohi kauppaan ostaan kalijaa ja lonkeroisia..
Prkl... huhtikuussa alkaa kovat treenit sitten. Promise...

Nostalgiaa. Toinen jakso Jackassia menossa. Uusimman leffan katsoin muutamaan kertaan, hervotonta settiä. Tänään on Jackass-päivä.

No oikeestaan toihan on täysin totta. Jos terassit aukee 01.04, niin mä alan kuitenkin vaan istuun Passionissa ja mä mitään jaksa treenailla. Sitä paitti kävin salilla sillon vuosia sitten ihan tarpeeks, että eihän tää kunto voi laskee vaikka pari vuotta tässä vaan jois ilman salitreeniä...

Ja mä pidän kuitenkin pyörän ajovaatteita päällä 24/7 vaan egoillakseni, niin eihän kukaan tiä, miltä ruoto sillon näyttää vaatteiden alla...

Thänks bro...

Kai ne aukee jo tän kuun lopussa, ne tietää et meillä on jano kun ei olla juotu ollenkaan tällain talvella..... ...just joo... Taas oli tupla vkloppu. Mä en kehtais mennä lekurille mittauttamaan maksa-arvoja. Harmittaa kun ei oo himassa bissee ni ei saa unikaljaa heti aamusta.. Ei kukaan huomaa mitään jos pari vuotta otat soppaa. Jätät sit safkat pois niin ei tuu läskiä, voit juoda sitten vieläkin enemmän. Great success.

Kaikki huomaa et sä oot päissäs kun joudut taluttaa pärrääs aina baarista himaan.

Ei kukaan huomaa mtään, luulekko että mä taluttaisin pärrääni. Sit ne ainakin huomais...
Mun täytys käydä kans lekurissa, ihan muista syistä, mut se vois varmaan huomata, ettei mulla ees oo maksaa enää...

Onneks mulla on aamukaljat, saa vetää että saa unen päästä kii, kun menee nukkuun. Kai sellanen siksari menee. Eilen maksoin vaan yhen laskun netissä ja siinäkin meni huomaamatta kaks bissee janojuomana...

Hahhaa... joo se on meidän luontainen vaikutus ihmisiin.
Jotkut puhuu rivoja ja toisia alkaa panettaan tuolla muissa ketjuissa.

Jos joku mainitsee jotain alkoholiin liittyvää, niin mua ainakin alkaa janottaan aivan sairaasti.
Jostain syystä oon nuoresta asti oppinut, että sellanen varmuus-siksari pitäs olla jääkaapissa.

Vanhempi työkaverin retku sano, että kotona pitäs olla sen verran viinaa, että jos tulee yhtäkkiä kenkää duunista, niin pystyy kaks viikkoa juomaan, ettei tarvi poistua kotoo. Sama kai toimii, jos muija jättää tai muuta sellasta.
En oo kyllä kerenny hakeen viinaa, tai aina kun oon, niin ei niitä malta kauaa säilyttää. Ne menee aina etukäteen käytettäväks.

Sit ne duunit saattaa lähtee ja muijat jättää tosin.. Hmmmm aika oravanpyörä.

Täältä ei löydy tippaakaan alkomahoolia tällä hetkellä. Ei ole opiskelijalla varaa pitää hirveää varastoa. Nuudeleita ja kalapuikkoja, nomnom.

Teikäläisen logiikalla varmaan taluttaisitkin. Kukaan kiinnittäis suhun mitään huomiota kun kaikki on kännissä. Hölmö.

Joo mä luen sitten seuraavan päivän lööpeistä: "Miehellä ei ollut sisäelimiä rankan juomisen johdosta."

Tartte leijua siinä yhtään. Mulla on vaan jotain jägeriä himassa ja sitäkin joku pikku pullo. Ei hyvä.

Toi on ehkä se kaikkein isoin syy, miks ei millään viittis tai oo viittinyt lähtee opiskeleen. Tässä on muutaman työvuoden jälkeen tullut sellanen olo, ettei pysty enää elään niin tarkan markan mukaan ja lähtee opiskelijabudjettia mietiskeleen.

On se vaan helpottavaa elää, kun tasasin väliajoin tulee paalua tilille... mut ei sekään oo hyvä, jos ei pidä töistään ja miettii, miten ne unelmat toiveammatin opiskelusta jää koko ajan kaukasemmaks haaveeksi...

Täytys tässä silti jotain kehittävää keksiä, ettei ne pari kolme vapaapäivää viikossa menis aina dokaamiseks... Ja arkikännejä yksin kotona vois kans vähentää.. Ja ruokajuomana lonkeron himassa vaihtaa vedeksi. Voi uittu, mä tajusin, että elän melkein koko ajan, kuin oisin jossain lomalla ja kävisin ulkona syömässä...

Tää on kyllä ihan perseestä, kun saa sen 470e tilille kuukaudessa ja vuokra on jo 420e. Plus sitten vedet, sähköt ja kaikki perkele. Syödäkin pitäisi.

Hmmm, mitähän mä tässä valitan rahahuolia...

Jos viihteellä olemiseen lasketaan kaupasta ostetut juomat, baarissa juodut, taksimatkat, kännipitsat, krapulasafkat ja muut liput ja laput, niin mulla menee dokaamiseen kuussa vajaa tonni.

Sitten vuokrat viis hunttia, veljelle velkoja muutama huntti, eksälle pari hunttia.. lisäks laskut ja maksut. Vakuutusmaksut on suolasia, kun on auto ja moottoripyörä... Koko ajan saa olla maksamassa jotain. Tän eteen täytyy olla sitten töissäkin öisin ja painaa duunia.

Toi on ehkä se kaikkein isoin syy, miks ei millään viittis tai oo viittinyt lähtee opiskeleen. Tässä on muutaman työvuoden jälkeen tullut sellanen olo, ettei pysty enää elään niin tarkan markan mukaan ja lähtee opiskelijabudjettia mietiskeleen.

On se vaan helpottavaa elää, kun tasasin väliajoin tulee paalua tilille... mut ei sekään oo hyvä, jos ei pidä töistään ja miettii, miten ne unelmat toiveammatin opiskelusta jää koko ajan kaukasemmaks haaveeksi...

Täytys tässä silti jotain kehittävää keksiä, ettei ne pari kolme vapaapäivää viikossa menis aina dokaamiseks... Ja arkikännejä yksin kotona vois kans vähentää.. Ja ruokajuomana lonkeron himassa vaihtaa vedeksi. Voi uittu, mä tajusin, että elän melkein koko ajan, kuin oisin jossain lomalla ja kävisin ulkona syömässä...

Mä oon miettiny ihan samaa. Ei musta oo enään koulunpenkille, korkeintaan kortistoon ja eläkkeelle. Taas meni perjantaina baarissa joku 150 euroa kun olin taas tarjoillut kaikille "kavereille" kuulemma. Vitutti taas aamulla sillain todenteolla mut lähdin vetään loiventavaa niin helpotti.

Mitkä on teidän toiveammatit jos saisitte nyt valita? Mun olis varmaan joku...... en keksi nyt tähän hätään mitään työtä mitä oikeasti haluaisin tehdä lopun elämääni. Ajattelin kuolla 27-vuotiaana niinku rokkarit. Enään vuosi jäljellä.

Voisit oikeasti kirjoittaa sen kirjan dokailuistas. Mä ainakin latais... ostaisin sen. Ja paskat!! kävisin hakemassa bisseä niilläkin rahoilla.

Tää on kyllä ihan perseestä, kun saa sen 470e tilille kuukaudessa ja vuokra on jo 420e. Plus sitten vedet, sähköt ja kaikki perkele. Syödäkin pitäisi.

Toi on kyllä selvitymistä pahemmasta päästä. Onneksi ollaan täällä opiskelijoiden luvatussa maassa. Varmaan seuraava hallitus antaa porkkanaa kun nyt on saanut vain keppiä. eiku..

Hmmm, mitähän mä tässä valitan rahahuolia...

Jos viihteellä olemiseen lasketaan kaupasta ostetut juomat, baarissa juodut, taksimatkat, kännipitsat, krapulasafkat ja muut liput ja laput, niin mulla menee dokaamiseen kuussa vajaa tonni.

Sitten vuokrat viis hunttia, veljelle velkoja muutama huntti, eksälle pari hunttia.. lisäks laskut ja maksut. Vakuutusmaksut on suolasia, kun on auto ja moottoripyörä... Koko ajan saa olla maksamassa jotain. Tän eteen täytyy olla sitten töissäkin öisin ja painaa duunia.

Painit kyllä täysin eri liigassa ton huikan suhteen kuin mä ja mulla on siltikin vaikeuksia rahojen suhteen. Mulla ei edes ole tuollaisia menoja kuin teikällä...

Back
Ylös Bottom