Deleted member 48743
http://www.radiorock.fi/podcast?vt=audio&vid=128942
Hyvää settiä juontajilta, varsinkin tuo mökkireissu :D
Hyvää settiä juontajilta, varsinkin tuo mökkireissu :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi on ehkä se kaikkein isoin syy, miks ei millään viittis tai oo viittinyt lähtee opiskeleen. Tässä on muutaman työvuoden jälkeen tullut sellanen olo, ettei pysty enää elään niin tarkan markan mukaan ja lähtee opiskelijabudjettia mietiskeleen.
On se vaan helpottavaa elää, kun tasasin väliajoin tulee paalua tilille... mut ei sekään oo hyvä, jos ei pidä töistään ja miettii, miten ne unelmat toiveammatin opiskelusta jää koko ajan kaukasemmaks haaveeksi...
Täytys tässä silti jotain kehittävää keksiä, ettei ne pari kolme vapaapäivää viikossa menis aina dokaamiseks... Ja arkikännejä yksin kotona vois kans vähentää.. Ja ruokajuomana lonkeron himassa vaihtaa vedeksi. Voi uittu, mä tajusin, että elän melkein koko ajan, kuin oisin jossain lomalla ja kävisin ulkona syömässä...
Tää on kyllä ihan perseestä, kun saa sen 470e tilille kuukaudessa ja vuokra on jo 420e. Plus sitten vedet, sähköt ja kaikki perkele. Syödäkin pitäisi.
Hmmm, mitähän mä tässä valitan rahahuolia...
Jos viihteellä olemiseen lasketaan kaupasta ostetut juomat, baarissa juodut, taksimatkat, kännipitsat, krapulasafkat ja muut liput ja laput, niin mulla menee dokaamiseen kuussa vajaa tonni.
Sitten vuokrat viis hunttia, veljelle velkoja muutama huntti, eksälle pari hunttia.. lisäks laskut ja maksut. Vakuutusmaksut on suolasia, kun on auto ja moottoripyörä... Koko ajan saa olla maksamassa jotain. Tän eteen täytyy olla sitten töissäkin öisin ja painaa duunia.