Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo ei toiminut harmi kyllä :(
Toisaalta mitä voit odottaa tän näköisestä laitteesta. :D

Liitteet

• IMG_0049..webp
    IMG_0049..webp
    308,9 KB · Katsottu: 153
No eipä ihme kun tuon näköiseksi oli mennyt :D. Mahto vituttaa paljonkin ne känniläisten kaverien lätinät? :D

Kyllä, tai sanotaan nyt ,että ihan vitusti. Oli siinä kaiken näköistä muutakin hässäkkää. Noo toi puhelin oli muutenkin aika sökönä, putosi kerran ja näppäimet 4,5 ja 6 eivät enää toimineet. Puhelin ei sinänsä vituta mutta nuo numerot ottavat kyllä päähän, vituttavaa etsiä jotakin henkilöä enirosta kun et muista edes sukunimeä. GG

Kyllä, tai sanotaan nyt ,että ihan vitusti. Oli siinä kaiken näköistä muutakin hässäkkää. Noo toi puhelin oli muutenkin aika sökönä, putosi kerran ja näppäimet 4,5 ja 6 eivät enää toimineet. Puhelin ei sinänsä vituta mutta nuo numerot ottavat kyllä päähän, vituttavaa etsiä jotakin henkilöä enirosta kun et muista edes sukunimeä. GG

no mulla on ylimääräinen n86 myynnissä: http://www.huuto.net/kohteet/nokia-n86-8mp/136674053

Yötä.

I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I've watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in the rain. Time to die.

On se hieno kohtaus.

I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I've watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in the rain. Time to die.

On se hieno kohtaus.

On se. Yksi ainoista joka on melkein saanut retkulla kyyneleet silmiin. Menee mun top5:een leffakohtauksissa.

Nyt joku selvinpäin oleva hemmo sanoo mulle mitä tarkoittaa lojaalisuus, ku se on ollu tuolla kännimeiningeis tän päivän sana

Opetin tänään tytöille vähän uusia tanssiliikkeitä, voitte käydä kattoon samat liikkeet täältä: http://www.youtube.com/watch?v=eHnGwDy2y6s
Oli kuulemma tyttö voittanu jotain ass-shake-matafakaa kilpailuja, joissa oli ainoa valkoihoinen????.. Tää kaikki tuli ilmi kun näin sen heilumassa kuin veltto virtahepo pöydän luona siiderimarinaadissa, sanoin että "hyvin menee, pakolliset peukut, ja arvosana 8 puol", tyttö oli murtunut koska on tottunut saamaan kymppejä.. no höh, kerroin että jos mä annan sille kympin, ja joskus nään paremman tanssijan niin annanko sille sitten 10+?, ja sitä paremmalla taas 10++?... jne.. ja päätin alentaa tytön pisteitä entisestään.. ja siitä kaikki sitten alkoikin, kerroin myös olevani tanssiopettaja......... huijasinKOKÖKÖ??

Tän vuoden pakolliset larppaukset on sitten myös suoritettu, eli päässä on keesi ja naamarina apina.. Kulmakarvaan raidan ajaminenkin on kuulemma kuuminta hottia nykypäivinä, näyttää kuulemma arvelta, huuleen on vaikeampi toteuttaa samanlaista hienoutta... mutta HOITUU!! "parin" kympin keppipallomaila kulemma toimii myös hyvin löylykauhan vartena, ja ysipallon saa putattua kiukaalle alle birdien jos juo pelkkiä puolikkaita shotteja.. Osaan myös "kärrynpyörän" flickflockilla kerien, joka päättyi surkeasti kun tajusin omaavani supervoimia joita oli pakko näyttää muille nurmikolla... "hei, kato mitä mä osaan".. murtunut maksa ja raiskattu luottokortti tuntuu tällähetkellä olevan ainoita sivuvaikutuksia reissulta, mutta lupaan... näitä tulee VIELÄ! huomenna larppaan käärmeitä vastaan megapensseleillä ja surffaan hopeasurffarin lailla kohti parempaa tajunnanlaajentajaa, koska minä! MINÄ!.. olen herra sinun jigisi, koska siellä on sinun madepilkkisi, löylykauhasi, ja rapalasi, pyhä MONNI! käpy... hmm

Jaahas, se ois taas arkiviikko edessä. Ihan hyvä homma kyllä.. Pääsee taas syömään terveellistä sapuskaa töihin ja muutenkin rytmeistä kiinni. Pääsen töissäkin taas kevyempiin hommiin takasin ku varastomies palaa lomalta.. Ei enää ota kyynerpäät hittiä niin pahasti. Muutenkin salistakin tullut pidettyä "pakkotaukoa" kun viikonloppu meni kokonaan mopoa huoltaessa. Huomenna töiden jälkeen vaan vaihattamaan uudet kumit vanteille niin saa pyörän nippuun ja kunnon huollot tehty. Sit alkaakin a r m o t o n pesu ja kiillotus :D Josko ens viikonloppuna pääsis jo ajelemaan kun nyt näyttää ainakin perjantaille 15 lämmintä :thumbs:

Dieetti on kyllä edennyt mukavasti ainakin painonpudotuksen osalta. Tänää oli jo vaatteet päällä 92kg tasan :dance2: Eli aamupaino on jo jotain 91 alkavaa. Ennen dieettiä aamupaino oli siinä 95kg hujakoilla. Kuhan nyt "kerkee" taas rehkii salille.

Back
Ylös Bottom