Kaira pyrkii provosoimaan poleemista argumentaatiota olematta arrogantti :D Humanisti....
Haista nyt oikeesti... :D Ei voi aina muistaa kaikkia sanoja joka kielellä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaira pyrkii provosoimaan poleemista argumentaatiota olematta arrogantti :D Humanisti....
Haista nyt oikeesti... :D Ei voi aina muistaa kaikkia sanoja joka kielellä...
ne voittaa ihan tarpeeksi jo muutenkin, ja on hiiskatin ärsyttävän oloisia, millä kielellä tai sanalla tahansa ilmaistuna.Alyssa: Mun miesi uhkasi ostaa pienen jääkaapin sohvan viereen. Meillä on 60 neliöinen kaksio, niin kyllä saa herra tästä edespäinkin jaksaa kävellä sinne jääkaapille :D
Voisin ostaa tänne tollasen minijääkaapin. Meillä on tosin vielä pienempi kämppä (48 neliötä), joten olen sun miestäkin laiskempi :D
Hmm. Kämpästä tuli mieleen, että olen taas kadottanut kämppikseni. Sen piti tulla aamuyöllä töiden jälkeen kotiin, mutta ei ole näkynyt. Puhelimesta akku loppu eikä se ole kavereidenkaan luona. Nojaa, ehkä se on jossain töissä.
Tulee tuosta ihan mieleen vanha vitsi "Isi tuu jo takas kotiin, telkkari on rikki" :D
edit: eli "Kämppis, tuu jo kotiin, ja btw viititkö tuoda sieltä jääkaapista maitoa tullessas" :D
Voi nyt saatana. Eihän tässä oo ku puolisen vuotta bulkattu, ja jo hajoaa tuolit alle :D Komeasti lensin selälleni, kun juuri taaimmainen jalka napsahti poikki.
![]()
Noh, saipahan syyn ostaa paremman tuolin dataamiseen. Onko suosituksia? Hinta pitäisi pitäisi olla opiskelijaystävällinen.
Ei naarmuunnu. Jää vain tummia jälkiä ja painaumia pyöristä, koska kyseessä on kokolattiamatto, ovelasti naamioituna parketiksi :D. Ja on tosiaan sen verran pehmeää tavaraa, että riittää kun hetken istuu paikallaan niin ei meinaa tuoli rullata enää mihinkään kun on pyörät painautuneet mattoon. Mutta näkeepähän huonekaluja siirrellessä missä mikäkin oli!Ui saatana,Ikean vastaavanmallinen on sopuhintainen.Ei vaa kovin luja istuinosaltaan,vissiin käytetty mustalaisen pieksemää hevosen nahkaa kun rupee muutaman vuoden käytön jälkeen hajoamaan!
e:eikös parketti naarmuunnu vituralleen kun ei oo mattoa alla vai onko kuvausta varten nostettu paljaan lattian päälle.