Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas menny tämäkin päivä perseilleen. Pitäny opiskella, mutta ei vaan oo napannu yhtään. Ens viikolla vielä pari tenttiäkin..

No onpa nyt herkkiä lapsia liikkeellä, kun pitää siitä vetää ne melonit kainaloista nenään, että joku ei just satu muistamaan jotain sanaa suomeksi. Ylimielinen se nyt sitten on se sana, kun siitä mulle muistutettiin. EN jaksanut vaivautua sanakirjaa käyttämään, kun ajattelin, että EHKÄ te ymmärrätte myös tuon arrogantin. Ja sehän se alkuperäinen pointti oli, että jenkeille en voittoa soisi, koska ovat ylimielisiä paskiaisia. Kiitos. Ymmärsikö kaikki nyt? Onko kaikilla kiva? Tyyny hyvin? Melonit taas kainaloissa? ;)

Miks jääkaappi on aina niin kaukana sohvasta? Haluaisin maitoa mut en millään jaksaisi hakea.

Samaa mieltä, XairaX, jenkkejä ei kannateta ikinä urheilussa (tai muussakaan) :rock: ne voittaa ihan tarpeeksi jo muutenkin, ja on hiiskatin ärsyttävän oloisia, millä kielellä tai sanalla tahansa ilmaistuna.
Ja kyllä Kanukeille sentään kotikisavoiton soisi.

Alyssa: Mun miesi uhkasi ostaa pienen jääkaapin sohvan viereen. Meillä on 60 neliöinen kaksio, niin kyllä saa herra tästä edespäinkin jaksaa kävellä sinne jääkaapille :D

Nukuin eka jotain 14h ja heräsin klo.15 sitten kävin kaupassa, satoi räntää ja kastuin läpimäräksi. Oli muuten jännää kun en keksinyt MITÄÄN herkkuja mitä olisin kaupasta ostanut vaikka sitä varten lähdin kauppaan.

Alyssa: Mun miesi uhkasi ostaa pienen jääkaapin sohvan viereen. Meillä on 60 neliöinen kaksio, niin kyllä saa herra tästä edespäinkin jaksaa kävellä sinne jääkaapille :D

Voisin ostaa tänne tollasen minijääkaapin. Meillä on tosin vielä pienempi kämppä (48 neliötä), joten olen sun miestäkin laiskempi :D

Hmm. Kämpästä tuli mieleen, että olen taas kadottanut kämppikseni. Sen piti tulla aamuyöllä töiden jälkeen kotiin, mutta ei ole näkynyt. Puhelimesta akku loppu eikä se ole kavereidenkaan luona. Nojaa, ehkä se on jossain töissä.

Voisin ostaa tänne tollasen minijääkaapin. Meillä on tosin vielä pienempi kämppä (48 neliötä), joten olen sun miestäkin laiskempi :D

Hmm. Kämpästä tuli mieleen, että olen taas kadottanut kämppikseni. Sen piti tulla aamuyöllä töiden jälkeen kotiin, mutta ei ole näkynyt. Puhelimesta akku loppu eikä se ole kavereidenkaan luona. Nojaa, ehkä se on jossain töissä.

Tulee tuosta ihan mieleen vanha vitsi "Isi tuu jo takas kotiin, telkkari on rikki" :D

edit: eli "Kämppis, tuu jo kotiin, ja btw viititkö tuoda sieltä jääkaapista maitoa tullessas" :D

Tulee tuosta ihan mieleen vanha vitsi "Isi tuu jo takas kotiin, telkkari on rikki" :D

edit: eli "Kämppis, tuu jo kotiin, ja btw viititkö tuoda sieltä jääkaapista maitoa tullessas" :D

Hahah, jep :D Hain tosin jo itse sitä maitoa. Ja colaa ja omena-vadelmamehua :D

edit.
SIC-, kiitti vinkistä! Pakko katsoa.

Voi nyt saatana. Eihän tässä oo ku puolisen vuotta bulkattu, ja jo hajoaa tuolit alle :D Komeasti lensin selälleni, kun juuri taaimmainen jalka napsahti poikki.

IMG_00311123664.JPG

Noh, saipahan syyn ostaa paremman tuolin dataamiseen. Onko suosituksia? Hinta pitäisi pitäisi olla opiskelijaystävällinen.

Ui saatana,Ikean vastaavanmallinen on sopuhintainen.Ei vaa kovin luja istuinosaltaan,vissiin käytetty mustalaisen pieksemää hevosen nahkaa kun rupee muutaman vuoden käytön jälkeen hajoamaan!

e:eikös parketti naarmuunnu vituralleen kun ei oo mattoa alla vai onko kuvausta varten nostettu paljaan lattian päälle.

Ilmeisesti ollu kuitenki aika kova bulkki :D

Voi nyt saatana. Eihän tässä oo ku puolisen vuotta bulkattu, ja jo hajoaa tuolit alle :D Komeasti lensin selälleni, kun juuri taaimmainen jalka napsahti poikki.

IMG_00311123664.JPG

Noh, saipahan syyn ostaa paremman tuolin dataamiseen. Onko suosituksia? Hinta pitäisi pitäisi olla opiskelijaystävällinen.

Mullakin on tuollainen tuoli!

Ui saatana,Ikean vastaavanmallinen on sopuhintainen.Ei vaa kovin luja istuinosaltaan,vissiin käytetty mustalaisen pieksemää hevosen nahkaa kun rupee muutaman vuoden käytön jälkeen hajoamaan!

e:eikös parketti naarmuunnu vituralleen kun ei oo mattoa alla vai onko kuvausta varten nostettu paljaan lattian päälle.
Ei naarmuunnu. Jää vain tummia jälkiä ja painaumia pyöristä, koska kyseessä on kokolattiamatto, ovelasti naamioituna parketiksi :D. Ja on tosiaan sen verran pehmeää tavaraa, että riittää kun hetken istuu paikallaan niin ei meinaa tuoli rullata enää mihinkään kun on pyörät painautuneet mattoon. Mutta näkeepähän huonekaluja siirrellessä missä mikäkin oli!

Back
Ylös Bottom