Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan oikeesti. Ainakin mä voin kuunnella, se kait se paras on.. Asiaa ei kauheesti helpota että se haluaa mua. En oo ihan tällasten kysymysten kanssa joutunu painimaan tätä ennen. Kait sitä pitäs mennä nukkuun ja aatella jotain positiivista. Niinku sitä et ite on terve.

Vaikea tilanne tuo.... :( harvoin tulee omaakin terveyttä kunnolla arvostaneeksi kunnes tulee tuollainen tilanne vastaan. Siinä ei auta muu kuin tehdä henkilölle mahdollisimman mukavat oltavat täällä maanpäällä niin kauan ku täällä vielä saa olla, voi sitten sanoa että "tein kaikkeni" eikä jäädä katumaan asioita joita ei tullu tehneeksi kun niihin oli vielä mahdollisuus.. Liian usein ihmiset unohtaa että kuolema on jatkuvasti yllättävän lähellä ja elää sitten sen mukaan. Toki ei ole tervettä elää jatkuvassa kuolemanpelossa, mutta kuitenkin olisi hyvä ymmärtää asia niin, että huomenna asiat ei välttämättä ole samallailla kuin eilen, ja tekee sitten tänään asiat jotta ei huomenna jää katumaan loppuelämäksi asioita joita ei sanonut tai tehnyt.

Tulin muuten eilen yöllä miettineeksi että mitä tapahtuu kuolemanjälkeen ja tuli todella friikki olo, että ei ole mitään hajua mitä silloin tapahtuu mitä niin monelle on tapahtunut ja tulee itsellekin joskus tapahtumaan. Onko kukaan muu tullu ajatelleeksi asiaa?

Tuli niin vakavaa tekstiä että pakko laittaa tanssiva banaani loppukevennykseksi: :dance2:

Fragman-, on tullu mietittyä, useinkin. Siihen uskon että jotain on, siis elämä jatkuu. Ja ihan varmaan se on niin erilainen paikka kun tää ettei sitä voi näillä maanpäällisillä aivoilla edes kuvitella. Se on hyvä välillä pitää mielessä että täällä ollaan joka tapauksessa vaan käymässä. Itse ainakin yritän ottaa elämästä kaiken irti, ja samalla olla vielä hyvä toisille.:haart:

Huoh, vois vääntää tämän nykyisen vuorokausirytmin normaaliksi pikkuhiljaa... Ihan paskaa tällainen, että valvotaan yömyöhään ja herätään joskus puolelta päivin tai jopa sen jälkeen. Kasin maissa jos totuttelisi nousemaan ylös, niin olis paljon parempi fiiliskin.

Hah! Miten aina joku sanoo, että pitäisi vaihtaa rytmiä, muttei koskaan vaihda sitä tai ei ainakaan helposti, jos ei ole pakko?;)

Niinpä. Mä oon varmaan jotaa 5v yrittäny. Tänääkin meinasin käydä nukkumaan joskus 3h sitten mutta jostain syystä en käyny.

Huomenta. Pitäis kohta puoliin jaksaa vääntäytyä työpaikalle. On nämä työajat perseestä.

perkeles..pitäisi huomenna auto vahata ja kaveri suositteli kiillotusliinaksi 100% puuvilla tai mikrokuitusäämiskää..mulla nyt sattuu olemaan vain polyesterisäämisköjä..ajaako noi nyt saman asian :S?

Yötä taas kaikille. Huomenna vois riipasta kovan kännin. :D

Edit: tai siis tänään, mut mulle vaihtuu sitte vasta vuorokausi ku herään.

Voi vittu, että voi väsyttää!!! Vielä ois töitä jälellä pari tuntia. Niin ja kaksi yötä tämän lisäksi....Voi tana!

Pää kipeä mutta silti hereillä. Kiitos viime yön 13 tunnin unien.

Hah! Miten aina joku sanoo, että pitäisi vaihtaa rytmiä, muttei koskaan vaihda sitä tai ei ainakaan helposti, jos ei ole pakko?;)
Kyllä tämä tästä muuttuu koko ajan parempaan päin, pikkuhiljaa... ;)

Huomenna sitten ysiltä ylös ja sen jälkeen joka ilta viimeistään klo 2300 petiin. Viime tiistaina myöhästyin hammaslääkäristä unisuuteni vuoksi, vaikka aika oli varattuna vasta klo 12. Se kertonee jo jotakin tästä ongelmasta... :david:

Kyllä tämä tästä muuttuu koko ajan parempaan päin, pikkuhiljaa... ;)

Huomenna sitten ysiltä ylös ja sen jälkeen joka ilta viimeistään klo 2300 petiin. Viime tiistaina myöhästyin hammaslääkäristä unisuuteni vuoksi, vaikka aika oli varattuna vasta klo 12. Se kertonee jo jotakin tästä ongelmasta... :david:
Mikset ole jo nukkumassa? Hophop vauhtia. Aikas meni jo!;)

Iltaa. Katoin just työvuorolistaani koulun loppumisen jälkeen. Mulle on laitettu 16h yövuoroja. jaahas.. täytynee toivoa, että kohde olis sellanen ettei tarttis keksimällä keksiä jotain tekemistä, mutta ainaki täytyy ottaa mukaan isot ruokavarastot että pärjää koko yön :D:D

Back
Ylös Bottom