Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikös Carolainassa peraa vielä Ron Francis joka voitti nhllän taklaus tilaston vuonna 2007?

Joten fyysisyyttä pitäisi riittää.

Todella pitkästä aikaa yötredissä, joten voisinkin suunnata nukkumaan.

PS. Ottakaa vaatteet pois ja runkatkaa vaikka.

Aamulla koulua :curs:, onneksi alkaa vasta 11.45 joten tässä kerkee pakkista lukemaan vielä. :)

Uwish valvoo ja miettii mitä sanoa 23-vuotiaalle naiselle joka tietää kuolevansa.. ja joka kysyy Uwishilta että miksi juuri hän.. "Life's a bitch"? Ei oikeen löydy sanoja.:(

Uwish valvoo ja miettii mitä sanoa 23-vuotiaalle naiselle joka tietää kuolevansa.. ja joka kysyy Uwishilta että miksi juuri hän.. "Life's a bitch"? Ei oikeen löydy sanoja.:(

Oikeestiko vai väännätkö vaa..?

Mulla hirmune yliaktiivisuus päälle jääny ku töissä oli vähä hässäkkää tos muutama tunti sit. Ostin apteekista sedoniumia paketin ja 4kpl jo ottanu et jos kohta väsyttäis... ainaki tuntu kooma iskevän äske. nyt on jännä olo. on niiku yliaktiivinen kooma uni nukutus hyper. :dance: :zzzz:

Oikeestiko vai väännätkö vaa..?
Ihan oikeesti. Ainakin mä voin kuunnella, se kait se paras on.. Asiaa ei kauheesti helpota että se haluaa mua. En oo ihan tällasten kysymysten kanssa joutunu painimaan tätä ennen. Kait sitä pitäs mennä nukkuun ja aatella jotain positiivista. Niinku sitä et ite on terve.

Back
Ylös Bottom