Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo the Stand leffa on muuten ihan hyvä. Aloitin eilen katselemaan. Toki huomaa että on tehty alunperin televisioon, mutta itseni yllätti positiivisesti. Pitkä kyllä oli :D

hyvin sopiii näin sikaflunssan aikaan.

Standissa oli kyllä kovat näyttelijät, etenkin pahis on jäänyt mieleen. Onkohan tästä n.15 vuotta kun tuli tv:stä?

e- hommasin myös dvd:n alesta, mutta en ole jaksanut kahlata vielä läpi.

94 valmistunut. Itse ajattelin myös pistää tuon 2007 vuoden dvdn tilaukseen amazonista. Oli siinä pari suhteellisen huonoa näyttelijävalintaa, kummatkin naispuolisia. Pitäisi kirjakin varmaan ostaa, taisi vain olla noin 1400 sivua. Noh parin päivän luku.

Joo, enpä oikein edes muista ketä mimmejä siinä oli. Molly Ringwald ja sit se prätkämimmi. Ehkä aika kultaa muistot.

Edelleen olen kuitenkin sitä mieltä että pahis oli hyvä. Twin Peaksin Bobin kanssa samaa kaliiberia.

Hommasin muuten tuon dvd:n Anttilasta alle kympillä.

Sama tilanne, maanantaina alkaa 4 päivän tenttiputki enkä ole aloittanutkaan lukemista, ei vaan jaksa. Ehkä mä osaan jotain, jos en niin sitten syksyllä uusii. Ei jaksa ottaa stressiä kun aina voi parantaa arvosanaa. Kait.

vois katsella nuo 2 prison breakkia vielä ja sitten sänkyyn.

melko harvoin..

Kaupungista piti käydä noutamassa frendi ja broidi dokaamsta, kohta vois painua pehkuihin :zzzz:

Back
Ylös Bottom