Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joulu onneks ohi, vielä kun noista karkeista pääsis eroon...

Tuleeks porukalle miten paljon just noita karkkeja ja konvehtirasioita lahjaks? Meille tuli viime vuonna niin paljon et niitä on varmaan vieläkin jälellä. Tänä vuonna ei tullu ku yks rasia. :dance:

Kaikki karkit on nyt tuhottu, huomenna pääseekin jatkamaan dieettiä:dance:

Tuleeks porukalle miten paljon just noita karkkeja ja konvehtirasioita lahjaks? Meille tuli viime vuonna niin paljon et niitä on varmaan vieläkin jälellä. Tänä vuonna ei tullu ku yks rasia. :dance:
Itse asiassa tulee. Eräs dementiaa sairastava tuttavapariskunta antoi kaksi konvehtirasiaa täksi jouluksi, toisen minulle ja toisen siskolleni. Sisko oli silloin heillä kylässä ja sai luonnollisesti valita ensin kumman halusi - arvata saattaa, että minulle jäi tietenkin se viime maaliskuussa vanhaksi mennyt paketti...

Ei karkkia voi olla liikaa. Mulle saa postittaa jos ei jaksa syödä:kuola:

Mulle tuli yhtenä jouluna 11 pakettia Budapest -konvehteja. Silloin tiesin että karkkia voi olla liikaa. Pistin samat paketit seuraavana jouluna lahjoina takaisin lähettäjille, ja sen jälkeen niistä "herkuista" ei ole tarvinnut kärsiä.

Ostitko Teho tänä vuonna enemmän vai vähemmän joululahjoja ku viime vuonna? :D

Toivottavasti en saa kauheesti suklaata lahjaks, pari rasiaa olis vielä ihan ok ja ne sais tuhottua tän vuoden puolella. Sit esimerkiks salmiakki kelpais kyllä vaihtelun vuoks. Töistä saatu 770 gramman rasia on onneks jo tuhottu, oli jopa oikein hyvää.

Mulle tuli yhtenä jouluna 11 pakettia Budapest -konvehteja. Silloin tiesin että karkkia voi olla liikaa. Pistin samat paketit seuraavana jouluna lahjoina takaisin lähettäjille, ja sen jälkeen niistä "herkuista" ei ole tarvinnut kärsiä.

Ovelaa :D Noi on kyllä ihan saatanan pahoja, mä en tiedä miten vitussa noin paskoja karkkeja on voitu ikinä tehdä, maistaakohan ne niitä ite siellä?

Ei kaikkea tarvi kerrallaan vetää;) itällä noi menis varmaan kuukaudessa ihan kevyesti. Ihan hyviäkin vielä:kuola:. Ollu varmaan kiva yllätys lähettäjälle kun samat rasiat tullu vuoden kuluttua vanhentuneina takas:lol2:

Jos sitä rahkan söis ja lähtis nukkumaan.

Back
Ylös Bottom