Iltaa. Se on sit joulu ohi, mut onneks on ruokaa vielä rutkasti jälellä. :D
Niinpä. \o
Ja noita jouluruokiakin saa nyt tuputtaa naamariin seuraavat kolme viikkoa. :dance:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iltaa. Se on sit joulu ohi, mut onneks on ruokaa vielä rutkasti jälellä. :D
Joulu onneks ohi, vielä kun noista karkeista pääsis eroon...
Tuleeks porukalle miten paljon just noita karkkeja ja konvehtirasioita lahjaks?
Tää on kyllä pakkiksen parasta antia, joka kerta repeää kun se jonkun sigussa lävähtää näytölle. :D"no on aika vitusti väliä jos seppo hovilta näyttää".
Ei karkkia voi olla liikaa. Mulle saa postittaa jos ei jaksa syödäJoulu onneks ohi, vielä kun noista karkeista pääsis eroon...

Itse asiassa tulee. Eräs dementiaa sairastava tuttavapariskunta antoi kaksi konvehtirasiaa täksi jouluksi, toisen minulle ja toisen siskolleni. Sisko oli silloin heillä kylässä ja sai luonnollisesti valita ensin kumman halusi - arvata saattaa, että minulle jäi tietenkin se viime maaliskuussa vanhaksi mennyt paketti...Tuleeks porukalle miten paljon just noita karkkeja ja konvehtirasioita lahjaks? Meille tuli viime vuonna niin paljon et niitä on varmaan vieläkin jälellä. Tänä vuonna ei tullu ku yks rasia. :dance:
Ei karkkia voi olla liikaa. Mulle saa postittaa jos ei jaksa syödä![]()
Töistä saatu 770 gramman rasia on onneks jo tuhottu, oli jopa oikein hyvää.
Mulle tuli yhtenä jouluna 11 pakettia Budapest -konvehteja. Silloin tiesin että karkkia voi olla liikaa. Pistin samat paketit seuraavana jouluna lahjoina takaisin lähettäjille, ja sen jälkeen niistä "herkuista" ei ole tarvinnut kärsiä.
Pitääpä mennä ajelemaan mundekarvat veke.
Öö, en tajunnu.
Budapestit on ihan törkeen hyviä! Harmittaa kun en itse saanut niitä.
Partaterällä alapään hopeaturkki pois kokonaan.
Ei kaikkea tarvi kerrallaan vetää;) itällä noi menis varmaan kuukaudessa ihan kevyesti. Ihan hyviäkin vieläMulle tuli yhtenä jouluna 11 pakettia Budapest -konvehteja. Silloin tiesin että karkkia voi olla liikaa. Pistin samat paketit seuraavana jouluna lahjoina takaisin lähettäjille, ja sen jälkeen niistä "herkuista" ei ole tarvinnut kärsiä.
. Ollu varmaan kiva yllätys lähettäjälle kun samat rasiat tullu vuoden kuluttua vanhentuneina takas:lol2:Ei sen välineenkään niin väliä mutta en tajunnu miten toi sheivaaminen liittyi mun viestistä quottaamaasi kohtaan.