Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olis kyllä kiva katulaillisena harrasteautona joku tuhat heppanen jenkkirauta. Bensa-asemalla tankkauksen jälkeen höräytät käyntiin, annat vähän kierroksia, niin saa olla taas tankkaamassa. :D

Asshatana, maksoin lisäennakkoja näin jouluaaton kunniaksi 2225 euroa. Jumalauta olen maksanut veroja melkein 10 tonnia tässä kuussa, aivan mahtavaa joulua! Jotenkin rupeaa vituttamaan tämä Suomen verotus.

"Hyvää joulua valtiolle! T: Mike." :hyvä:

Ei oo viunaa. Mut huomenna baariin kyllä kai ja ylihuomenna laivalle. Tai siis tänään ja huomenna vittu hei.

No hyvä, että paikkaat kuitenkin tilanteen parin päivän rännillä. Tai ehkä kolmen, en tiedä risteilyn pituutta. Vittu hei.

Jani tuplakasille tsemppiä.

No mitä?

Iltaa ja joulua. tai no se meni jo.

Iltaa siis vain. Toivon että teillä oli kiva joulu ja söitte liikaa.

Ite join tuhat litraa liikaa.

Hola yökukkujat !

Joulupukit on käyneet ja lahjat jaettu jopa lahattomille.
Rauha tässä maassa ja sota toisaalla, mutta so not.

Huomenna vois taas lähtee koiran kanssa lenkille. Tiedä kauanko toi tossa röhisee enään, kun löysin ikävän kyhmyn nisästä sillä. Pitää heti joulun jälkeen katsoa toi lahja ja viedä koira leikkaukseen.

No hyvä, että paikkaat kuitenkin tilanteen parin päivän rännillä. Tai ehkä kolmen, en tiedä risteilyn pituutta. Vittu hei.

Jani tuplakasille tsemppiä.

Lauantaina vittu joo onneksi töihin, niin ei voi kolmen päivän settiä vetää.

Mä oon varmasti ainakin 5kg painavampi kuin eilen.

Back
Ylös Bottom