Taisi eilinen treeni olla liian kova, kun on oikean käden ojentaja ihan tulessa...
HEP!
HEP!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voisin tulla tutkimusavustajaksi keräämään dataa..Sä oot turhan vanha. Kohderyhmämme ovat 13-15v. tytöt. Lisäksi opastamme heitä vaginaaliseen- sekä oraaliseen yhdyntään. Anaaliseksiä näytämme paikan päällä pienin varauksin. Liukastevoidetta tuomme mukanamme. Kondoomit tuotava itse jos joku niitä välttämättä vaatii.

Itse kuitenkin nuolit ilotikustas pahimmat pois... ;)En enää. Toi naapurin dobermanni lipaisi sen puhtaaksi.
Jos mä siihen ylettäisin lipomaan, niin ai sitä onnen päivää. Voisin poistaa samalta seisomalta kaikkien naisten numerot kännykästä.:DItse kuitenkin nuolit ilotikustas pahimmat pois... ;)
Suosittelen kokeilemaan tätä asentoa: http://party-face.hu/How%20to%20Suck%20Your%20Own%20Dick_elemei/else2.gifJos mä siihen ylettäisin lipomaan, niin ai sitä onnen päivää. Voisin poistaa samalta seisomalta kaikkien naisten numerot kännykästä.:D
Tolla kundillahan on selkä poikki puolesta välistä. En mä tollaseen taivu.:(Suosittelen kokeilemaan tätä asentoa: http://party-face.hu/How%20to%20Suck%20Your%20Own%20Dick_elemei/else2.gif
Se tulee avaamaan sulle ovet nautintoihin, joista et ole ennen osannut edes unelmoida!
Tjaa-a, en kyllä tiiä. Oli ihan ok toi Hot Gym muuten, mutta arvelluttaa toi ettei saa kaappia vuokrattua. Mulla kun on aika paljon tavaraa tuolla salikassissa :(
Tänään pitäisi päättää että mitä teen tuon kanssa.
Töissäkin meni ihan mukavasti, vaihdoin muunmuassa vaipan ja kiinnittelin tekojalkaa<3
Sul on ollut lutuset hommat siellä ;)
Tjaa-a, en kyllä tiiä. Oli ihan ok toi Hot Gym muuten, mutta arvelluttaa toi ettei saa kaappia vuokrattua. Mulla kun on aika paljon tavaraa tuolla salikassissa :(
Tänään pitäisi päättää että mitä teen tuon kanssa.
Töissäkin meni ihan mukavasti, vaihdoin muunmuassa vaipan ja kiinnittelin tekojalkaa<3

Kuka haluais tulla mun luo siivoamaan? Palkaksi sais kahvia (mut ei maitoa ku en oo jaksanu ostaa) ja hyvän mielen :D
:DSe riippuu luultavasti siitä miten tämä "hyvä mieli" tuotetaan?
Eli lypsääkö joku ne maidot sit ihan luomuna siinä paikan päällä vai mitä hä..
nyt oikeesti mikä helvetti tuo
HEP
-juttu oikein on:D

Tavalla, jolla hyvä mieli Fuhrerille toteutetaan aiheuttaa enemmän sotkua, kuin mitä talon alkuperäisessä tilanteessa oli... Joten yhtälön funktionaalinen analyysi on negatiivinen...
Toisin kuin minä, voisin saada hyvän mielen siitä, kun katson sinun itsesi siivoavan... :D
Ja kahviis saat skermaa ihan ilmaseks...