Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vittuku pitää venaa känniläisiä (majoittuvat minun luona) jotka oli Suomen matsii kattoo ja "eksyivät" baariin.. varmaan 4 aikaan sitte soittaavat.. jee. ja seittemältä töihin :hyvä:

jos vitutukseen voisi kuolla olisin jo mullan alla.

Niinhä myö kaikki.. Niinhä myö kaikki...

Ja jos nauru pidentäis ikää mä oisin immortal.

Jos itku pidentäisi munaa, niin mä olisin Seppo Hovi.

Tänään on ollut hyvä ruokapäivä.
Päivä alkoi ensin pian heräämisen jälkeen(~klo 13) vitamiineilla, 15 grammalla kalaöljyä, 20 grammalla kylmäpuristettua kookosöljyä ja 50 grammalla maitoproteiinikonsentraattia.

Klo 18 söin kevyeksi välipalaksi 2 Hesen megahampurilaista.

Klo 22 söin Drinan ISOn rullakebabin ja puolikkaan Quatro Stagionin.

Klo 23.30 jatkoin 200g pussillisella karkkia.

Klo 00:40 nautiskelen viimeistä Quatro Stagionia ja siivoan vähän.

Nukkumaanmennessä vielä luultavasti rahkaa yöpalaksi.

Ei tällaista syömistä kannata kovin usein toki harrastaa, mutta tajusin päivällä syöneeni puhtaasti ja lipsumatta pari viikkoa putkeen. Lisäksi tänään teki mieli roskaruokaa.

Oli vaihteeksi ihan kiva syödä vähän reilumminkin ja sitä mitä mieli tekee, mutta mitään intoa ei ole jatkaa samaa tahtia huomenna, vaan siirryn kyllä taas pariksi seuraavaksi viikoksi takaisin bodyruokiin ja vähähiilihydraattiseen menoon.

Olisin saanut tänään toosaa, mutten ottanut.

Nyt oon hirveässä puutteessa.

Sellaista se on elämä "sielläpäin". ;)

(Mitä sä muuten täällä teet?)

Tulin just kännissä kämpille vähän rauhoittumaan ja rauhoittamaan itseäni, kun meinasin innostua liikaa..

Täällä on aamu kello seitsemän.

Mikä ois innostanu niin paljon? ;) Eiku älä vastaa, tais tulla selville jo aiemmasta....

On aika aikaista siellä muuten...:rolleyes:

Ootko, Columbu, ehtinyt nukkua silmäystäkään?

Mikä ois innostanu niin paljon? ;) Eiku älä vastaa, tais tulla selville jo aiemmasta....
Joo. Täällä on älyttömän kauniita naisia. Jotka käy kuumina skandinaaviblondeihin.

On aika aikaista siellä muuten...:rolleyes:
Tai myöhäistä, miten sen nyt ottaa :D

En varmaan nuku tänä "yönä" lainkaan, yritän odottaa iltaan asti ja nukun sitten 12 tuntia. Saatan kyllä sammua odotellessa.

Ootko, Columbu, ehtinyt nukkua silmäystäkään?
En, samoilla silmillä tässä mennään.

...

Vituttaa kun oon niin paska ja saamaton jätkä. Ja puutteessa.

Ja sekin vituttaa että kaveri pelailee useammalla muijalla ja pitää hauskaa kun mä vaan odotan Sitä Yhtä. Onkohan se sen arvoista..?

Sen Yhden on paras olla vähintään yhtä ihana kuin mitä mä muistelen, etten odota turhaan.

Ei pitäis tihruissa kirjoittaa Pakkikselle, tulee paskaa vaan postailtua. Sit ihmiset ihmettelee ja itseä hävettää...

Mutt se on vaan kivaa laittaa viestejä kun on vähän ottanut.

Saatat sammua alta aikayksikön. :D

Toi on kyl niin kaunista, snif :itku:

En, samoilla silmillä tässä mennään.
Aijai, ei ole pitemmän päälle kannattavaa tuollainen hurvittelu: Kaltaisesi lihaksikas adonis tarvitsee kasvu-unet! Lisäksi yöunet vaikuttavat tutkimusten mukaan oppimiseenkin. Ilmankos mulla meneekin itselläni niin heikosti koulun saralla.. :rolleyes:

Sun nyt pitäis tietää, että ainakaan täällä ei kukaan ihmettele mitään.

Rohkeesti ja reippaasti vaan. :)

Saatat sammua alta aikayksikön. :D

Toi on kyl niin kaunista, snif :itku:
Täh, mikä on kaunista?

Aijai, ei ole pitemmän päälle kannattavaa tuollainen hurvittelu: Kaltaisesi lihaksikas adonis tarvitsee kasvu-unet! Lisäksi yöunet vaikuttavat tutkimusten mukaan oppimiseenkin. Ilmankos mulla meneekin itselläni niin heikosti koulun saralla.. :rolleyes:
Valvo säkin tää yö mun seurana :evil:

Ei niillä lihaksilla mitään tee, nukkuminen on yliarvostettua. Lepoahan sekin on kun nörttäilee tietokoneen ääressä.

Duunissa pitäis kyllä olla virkeä(n näköinen).

Valvo säkin tää yö mun seurana :evil:
Ei onnistu, ei sitten niin millään. Pitäisin toki seuraa ihan mielelläni jos olisi mahdollista, mutta nyt ei kertakaikkiaan pysty. Viime yönäkin tuli nukuttua aivan liian vähän ja herättyä koulun takia aikaisin, tänään en voi toimia samoin. Peti kutsuu, mutta sitä ennen voisin harkita pientä toimintaa... Iltajumppaa, tai jotain sen tapaista... :evil:

Hyvää yötä, vai pitäisikö sanoa "yötä"! :D

Aika homoa on mennä tähän aikaan nukkumaan.

...

Kaveri sai bloukkarin baarin vessassa. Ei itselläkään ollut kaukana. Vetäydyin tilanteesta. Nyt vituttaa, mutta tiedän, että kunhan vähän rauhoitun niin tulee ihan hyvä mieli oikeasta päätöksestä.

Ja vitut.

Back
Ylös Bottom