Iltaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisin saanut tänään toosaa, mutten ottanut.
Nyt oon hirveässä puutteessa.
Tulin just kännissä kämpille vähän rauhoittumaan ja rauhoittamaan itseäni, kun meinasin innostua liikaa..Sellaista se on elämä "sielläpäin". ;)
(Mitä sä muuten täällä teet?)
Tulin just kännissä kämpille vähän rauhoittumaan ja rauhoittamaan itseäni, kun meinasin innostua liikaa..
Täällä on aamu kello seitsemän.

Joo. Täällä on älyttömän kauniita naisia. Jotka käy kuumina skandinaaviblondeihin.Mikä ois innostanu niin paljon? ;) Eiku älä vastaa, tais tulla selville jo aiemmasta....
Tai myöhäistä, miten sen nyt ottaa :DOn aika aikaista siellä muuten...![]()
En, samoilla silmillä tässä mennään.Ootko, Columbu, ehtinyt nukkua silmäystäkään?
Aijai, ei ole pitemmän päälle kannattavaa tuollainen hurvittelu: Kaltaisesi lihaksikas adonis tarvitsee kasvu-unet! Lisäksi yöunet vaikuttavat tutkimusten mukaan oppimiseenkin. Ilmankos mulla meneekin itselläni niin heikosti koulun saralla..En, samoilla silmillä tässä mennään.

Täh, mikä on kaunista?Saatat sammua alta aikayksikön. :D
Toi on kyl niin kaunista, snif :itku:
Valvo säkin tää yö mun seurana :evil:Aijai, ei ole pitemmän päälle kannattavaa tuollainen hurvittelu: Kaltaisesi lihaksikas adonis tarvitsee kasvu-unet! Lisäksi yöunet vaikuttavat tutkimusten mukaan oppimiseenkin. Ilmankos mulla meneekin itselläni niin heikosti koulun saralla..![]()
Ei onnistu, ei sitten niin millään. Pitäisin toki seuraa ihan mielelläni jos olisi mahdollista, mutta nyt ei kertakaikkiaan pysty. Viime yönäkin tuli nukuttua aivan liian vähän ja herättyä koulun takia aikaisin, tänään en voi toimia samoin. Peti kutsuu, mutta sitä ennen voisin harkita pientä toimintaa... Iltajumppaa, tai jotain sen tapaista... :evil:Valvo säkin tää yö mun seurana :evil: