Mulle kanssa tollanen tilanne. Kiinnosta yhtään tehä mitään..aika kevyt olo ku on lopettanu päiväduunit ja yöduunit :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle kanssa tollanen tilanne. Kiinnosta yhtään tehä mitään..aika kevyt olo ku on lopettanu päiväduunit ja yöduunit :D
Ei tuu mitään mieleen, voisin vaikka mennä päikkäreille, taikka subiin sämpylälle....voi vittuTuu ottamaan multa poskeen!Mitähän vittua sitä tekis..Ei tuu mitään mieleen, voisin vaikka mennä päikkäreille, taikka subiin sämpylälle....voi vittu
Mitähän vittua sitä tekis..Ei tuu mitään mieleen, voisin vaikka mennä päikkäreille, taikka subiin sämpylälle....voi vittu
Kiitos, ei kiitos.Tuu ottamaan multa poskeen!
Hakkasin jo.Hakkaa tattia.
Mäkin. Jugetsi tietää tarkemmat yksityiskohdat.Hakkasin jo.
Jätkällä ei oo tekemistä, mutta sitten kun jotain mielekästä hommaa ehdottaa niin ei käy. On se kumma ukko.:wtf:Kiitos, ei kiitos.
Mieluiten samaan aikaan, mutta myös vähän jälkeenpäin käy.Pitääkö siis ihan samaan aikaan kirjottaa kun tulee vai käykö hetki sen jälkeen?
e. Ja jos saa naiselta/mieheltä/jänikseltä/hevoselta, niin pitääkö silloinkin hypätä välittömästi selästä pois ja kirjottaa tänne?
Ei kun runkattiin Jugetsin kanssa toisiamme ristiin.Columbu, olitko Jugen kanssa videoyhteydessä kun huispasit, vai miksi se tietää yksityiskohtia?
Mä tuun yleensä jälkeenpäin samoihin aikoihin.Mieluiten samaan aikaan, mutta myös vähän jälkeenpäin käy.
Mulle tuo on aika helppoa, kun en tule saamaan kuin kädeltäni lähiaikoina..
...
Ei kun runkattiin Jugetsin kanssa toisiamme ristiin.