Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenia :)
Mulla oli eilen ihan törkeen kiva ilta! Suunnitelmat koti-illasta vähän kariutu... Ja heräsin yhen jäkkäripojan vierestä... :rolleyes: Ei kyllä tehty muuta ku nukuttiin mut oli tosi kivaa.

Mitäs tänne?

Ens viikonloppuna oon kyllä kotona, kaipaan rauhallista hengailua. Huonekaluja on jo melkein ikävä, kun niitä näkee niin harvoin....

Ens viikonloppuna oon kyllä kotona, kaipaan rauhallista hengailua. Huonekaluja on jo melkein ikävä, kun niitä näkee niin harvoin....

Sama täällä... Pakko rauhottua välillä. Tosin sovin eilen, että lähen 16.pvä laivalle :rolleyes: Mut siihen on vielä aikaa...

Ens viikonloppuna oon (toivottavasti)reissussa :dance2:

Missäspäin reissaat?

ihan rauhallinen viikonloppu tiedossa.. :rolleyes: Luulen et sinä siellä enemmän sitä pahennusta aiheutat :D

:rolleyes: Voi olla :D No ei, nyt en tosiaankaan aio ottaa pisaraakaan ennen sitä laivareissua!

Sama! :D Siistiä. Meet varmaan iltalaivalla?

En tiiä, lupauduin parille kaverille kännissä lähtemään ja mulla ei oo mitään tietoa noista :D 20.15 se ilmesesti lähtee sillon torstaina. Luultavasti en taas muista koko laivareissusta sekuntiakaan..

En tiiä, lupauduin parille kaverille kännissä lähtemään ja mulla ei oo mitään tietoa noista :D 20.15 se ilmesesti lähtee sillon torstaina. Luultavasti en taas muista koko laivareissusta sekuntiakaan..

Joo, samalle mennään :D Hassua. Mäkin lupasin eilen päissäni et lähden ja lupasin senkin, etten juo ennen tota laivareissua ni voi sit siellä riehua kunnolla :D

Päissään mennään lupailemaan kaikenlaista....:rolleyes:

Vedetään sitten duetot karaokessa, tai jotain :rolleyes: :D

Toki :D Mua kyllä vähän mietityttää, mitä tostakin reissusta tulee :D

Toki :D Mua kyllä vähän mietityttää, mitä tostakin reissusta tulee :D

Mitä sitä turhaa sellaista miettimään kun tietää tasan tarkkaan mitä siitä tulee, mitä nyt normaalisti laivareissuilla tapahtuu :D

Mitä sitä turhaa sellaista miettimään kun tietää tasan tarkkaan mitä siitä tulee, mitä nyt normaalisti laivareissuilla tapahtuu :D

Jep :rolleyes: Ainiin muistin just et lähen 25.päiväki laivalle :D Sit tuleekin kiintiö vähäks aikaa täyteen.

Back
Ylös Bottom