Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa
Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.
Ota pois.:D
Ei taida ihan sopia tänne alaikäisosiolle..

Sehän oli vain arkiromantiikkaa parhaimmillaan. :D
Todellista sellaista. Mä katoin että se äijä vetää bisseä, mutta sillä tais olla joku papupurkki kädessä?

Me ollaan ihania. Etenkin Kimsson!:haart:
e. Tiedän että säkin tykkäät!:D
Jugetsi on viel ihkumpi! :D
Ootte kumpikin ihan tyhmiä.
Mä tein äsken yhen todella tärkeän huomion.
Me ollaan Kimssonin kanssa samiksia. Ollaan liitytty tänne molemmat tammikuussa 2005.:dance2:
e. Alyssa on ihana!:haart:
Hahah Jugetsi, mä oon liittynyt Maaliskuussa 2008 ja mulla on enemmän posteja ku sulla :D
Hahah Jugetsi, mä oon liittynyt Maaliskuussa 2008 ja mulla on enemmän posteja ku sulla :D
Sä spämmäätkin kokoajan. Mulla ei tulis pieneen mieleenkään tehdä niin.;)
Kimsson ollu täällä muuten päivän mua kauemmin.

e. Alyssa on ihana!:haart:
Niin olenkin :haart: (ja okei niin säkin)
Sä spämmäätkin kokoajan. Mulla ei tulis pieneen mieleenkään tehdä niin.;)
Enkä spämmää! Kirjoitan erittäin asiapitoisia viestejä.
Ennakoin Jugetsin reggaamisen ja voin näin kiistää kaikki stalkkaussyytteet. :haart:
Täällähän ei puhuta muuta kuin asiaa. Ainakin joka sadas postaus on jotenkin liittynyt johonkin asiaan. Tai ainakin sivunnut jotain asiaa..
e.Eli mä oon vakoillu Kimssonia ja tullut vanavedessä tänne palstalle. Nyt jäin kiinni.:(
Oon ihan liian perseet. Turku on liian pieni paikka. Pitäis päästä pois täältä ja olla perseet jossain muualla.
Enkä spämmää! Kirjoitan erittäin asiapitoisia viestejä.

Oletteko muuten huomanneet että vanhat WTF-overlordit Reinzell ja Stander ovat leikanneet wtf-tredissä oleiluaan rankasti?
:jahas:
e. Niistä on tullut vanhoja.
Oletteko muuten huomanneet että vanhat WTF-overlordit Reinzell ja Stander ovat leikanneet wtf-tredissä oleiluaan rankasti?
Kyllä. Ja se huolestuttaa kovasti. Mä kyllä tiedän mistä se johtuu ettei ne enää täällä viihdy.
Tänne on tullut naisia mukaan.
Kyllä. Ja se huolestuttaa kovasti. Mä kyllä tiedän mistä se johtuu ettei ne enää täällä viihdy. Tänne on tullut naisia mukaan.
:jahas: Ne ei vaan jaksa tollasia uushomoja.
:jahas: Ne ei vaan jaksa tollasia uushomoja.
Siis ainoastaan vanhat nahkapukuihin pukeutuvat käyvät siis kuten Kims ja Dinho?