Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivän hyvä työ tehty, joten jos menisi röökille ja heittäisi kiesin pois sakkopaikalta. Aina sama ralli jos tulee viikonloppuna myöhään autolla himaan. Kaikki ihmiset on tennarissa leffassa ja parkkipaikat todella vähissä. Onneksi koskaan ei sakot iske, senverran ymmärrystä pirkoilla on.

Iltaa vaan tännekin. Vittu täällä lahden seurahuoneella on aika kuollu meininki, no jos huomenna olis vähän enemmän menoa...

Ketään hereillä?
Oli ihan saatanan hyvä elokuva! :rock:

Ketään hereillä?
Oli ihan saatanan hyvä elokuva! :rock:

Mä oon ja vielä useita tunteja.
Yritin kattoa sitä samaa pätkää netistä, mutta ei näillä duunin koneilla taho pyöriä.

Tuliko täydet pisteet tolle leffalle vai?:)

Oon ihan liian perseet. Turku on liian pieni paikka. Pitäis päästä pois täältä ja olla perseet jossain muualla.

5874.jpg

Mä oon ja vielä useita tunteja.
Yritin kattoa sitä samaa pätkää netistä, mutta ei näillä duunin koneilla taho pyöriä.

Tuliko täydet pisteet tolle leffalle vai?:)
Työmies on erimies. :haart:

Tuli juu, ei vaan ollut ihan mitä odotin. Tajunnanräjäyttävän äksönnollausrälläyksen sijaan se oli oikeasti tosi hieno leffa! Raaempaa väkivaltaa olisin odottanut näkeväni (K-13 tagi elokuvassa oli itselle pieni shokki), mutta muuten! Jamma jamma!
Ihan mielenkiintoinen juoni, audiovisuaalinen orgasmi ja osuvat näyttelijävalinnat. Suosittelen. :)

Oon ihan liian perseet. Turku on liian pieni paikka. Pitäis päästä pois täältä ja olla perseet jossain muualla.
Ihanaa teininmeininkiä, Alyssa. :)

pedobear.jpg

Työmies on erimies. :haart:

Tuli juu, ei vaan ollut ihan mitä odotin. Tajunnanräjäyttävän äksönnollausrälläyksen sijaan se oli oikeasti tosi hieno leffa! Raaempaa väkivaltaa olisin odottanut näkeväni (K-13 tagi elokuvassa oli itselle pieni shokki), mutta muuten! Jamma jamma!
Ihan mielenkiintoinen juoni, audiovisuaalinen orgasmi ja osuvat näyttelijävalinnat. Suosittelen. :)

Ens yönä oma kone mukaan tänne ja sit katón sen netistä. Hyvä että diggailit. Ei menny sit hukkaan valuutat.:)

Alyssa se vaan on perseet ja aamulla reippaana kouluun vai miten se nyt meni? Voin kuvitella olotilat kun pitäis lähteä..:urjo::lol2:

Alyssa se vaan on perseet ja aamulla reippaana kouluun vai miten se nyt meni? Voin kuvitella olotilat kun pitäis lähteä..:urjo::lol2:

:D :D
No onneks mul on huikeat 200m kouluun, enköhän mä selviä :D Sekoilen täällä pahimman humalan pois :D

:D :D
No onneks mul on huikeat 200m kouluun, enköhän mä selviä :D Sekoilen täällä pahimman humalan pois :D

Mulla jäis menemättä kyllä jos ottais edellisenä iltana.
Yhen kerran oon menny baari-illan jälkeen aamulla töihin ja ei koskaan enää. Vähän ennen neljää kuppilasta pois ja sammuin autoon kun mua heitettiin himaan. Aamulla taisin joskus puol ysiltä olla töissä ja olotilat mitä parhaimmat.:urjo:

Yhen kerran oon menny baari-illan jälkeen aamulla töihin ja ei koskaan enää. Vähän ennen neljää kuppilasta pois ja sammuin autoon kun mua heitettiin himaan. Aamulla taisin joskus puol ysiltä olla töissä ja olotilat mitä parhaimmat.:urjo:

Harjotuksen puutetta :whip:
Mul on (tai no, oli.. nyt oon saikulla) yleensä viikonloppuisin töitä, arvaa vaan missä kunnossa oon aina siellä :D

Hikkamies yritti seurata mua himaan mut karistin sen.

Ens yönä oma kone mukaan tänne ja sit katón sen netistä. Hyvä että diggailit. Ei menny sit hukkaan valuutat.:)
Roihuava rakkauteni Diiseliä kohtaan vain kasvoi elokuvan myötä. Hieno mies. :haart:
Olisit armeijassa kokeillut tulla yövapailta viiden aikaan nukkumaan humalaa pois omaan punkkaan, puolet illan kulusta hämärän peitossa. Oli ihan kiva normipäivä.

e: Ja illan teemaan: Hector - Yhtenä iltana

"Yhtenä iltana paljon jos viiniä jois.
Yhtenä iltana unohtaa pelkonsa vois.
Yhtenä iltana kuoleman pyörteestä pois..."

Baarissa ei sittenkään ole hassumpaa selvinpäin, samalla tavalla tuota tulee pöljyltyä kun humalassakin. Onnelassakin kävin, oli aika täysi:jahas:

Harjotuksen puutetta :whip:
Mul on (tai no, oli.. nyt oon saikulla) yleensä viikonloppuisin töitä, arvaa vaan missä kunnossa oon aina siellä :D

Hikkamies yritti seurata mua himaan mut karistin sen.

Voi kuvitella, että oot tosi tehokas duunissa pienen irrottelun jälkeen.:D
Roihuava rakkauteni Diiseliä kohtaan vain kasvoi elokuvan myötä. Hieno mies. :haart:
Toi Diisseli on kyllä aika superi. Se on niin KOVA!:whip:
Olisit armeijassa kokeillut tulla yövapailta viiden aikaan nukkumaan humalaa pois omaan punkkaan, puolet illan kulusta hämärän peitossa. Oli ihan kiva normipäivä.

Se voi olla ihan mukavaa. En epäile yhtään.:)
Voin joskus kertoa mun viimesen yön yövapaasta, kun sitten piti aamulla mennä hakemaan sotilaspassia. En mä ihan sinne sitten kerenny silloin kun kaikki muut.:hyvä:

Simpsonit ja unille sitten, öitä tännekkin.

Baarissa ei sittenkään ole hassumpaa selvinpäin, samalla tavalla tuota tulee pöljyltyä kun humalassakin. Onnelassakin kävin, oli aika täysi:jahas:

Tanssitko pöydällä?:dance:

Voi kuvitella, että oot tosi tehokas duunissa pienen irrottelun jälkeen.:D

Tottakai olen :D

Vin Diesel on HOT! :haart: Just sellanen miehekäs mies.

Back
Ylös Bottom