Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#geelit antoivat aktiasta vähennä kehoituksen

en aijjo noudattaa, vaan aion sensijaan nauttia maximaalisista osingoista

Oli se kamalaa touhua, kun niitä Hot Shotteja piti yrittää juoda. Ville Vallatonta ei sentään koskaan pystynyt.
No, eipä se silti pajoa sen kummenpaakaan ollut, jos aloitus oli Sex on the beach vaikka 5kpl pohjille ja siihen muutaman lonkero ja pari siideriä ja vaikka 3 Breezeriä, niin kyllä meinas tulla pitkää sylkeä ja paljon.

Alan miehet on neuvoneen jälkeenpäin, ettei kannata liikaa sekottaa juomia. Ja onhan noi kaikki semmoista oksennuslääkettä muutoinkin.

Hot shot on oikein hyvä (kohtuudella), kaffetta ja kermavaahtoa. Tietty sitten kun porukassa hälyisässä ravintelissa se kaljakin menee paljon nopeampaa kuin normaalisti ja vetäsee muutaman erilaisen shotin väliin ja kesken kaljan, niin humaltuu aika rivakkaa vauhtia.
Pahinta oli jägerbombit, virtaa tulee, filmi poikki ja aamulla ihmetellään.

Hot shotin vääntäminen on ihan perseestä, jo yhdenkin. Vetäkää raakaa viinaa.

Vähän taas hakattu sitä mystistä 'Osta' nappulaa.

Oli se kamalaa touhua, kun niitä Hot Shotteja piti yrittää juoda. Ville Vallatonta ei sentään koskaan pystynyt.
No, eipä se silti pajoa sen kummenpaakaan ollut, jos aloitus oli Sex on the beach vaikka 5kpl pohjille ja siihen muutaman lonkero ja pari siideriä ja vaikka 3 Breezeriä, niin kyllä meinas tulla pitkää sylkeä ja paljon.

Alan miehet on neuvoneen jälkeenpäin, ettei kannata liikaa sekottaa juomia. Ja onhan noi kaikki semmoista oksennuslääkettä muutoinkin.

En ole koskaan juonut
-Ville Vallaton
-Sex on the Beach
-Breezer.

Kerran työkaveri touhotti ostamaan minulle Valkovenäläisen, kun se oli kuulemma niin hyvää. Siis maitoa. Maitoa. Minulle tuotiin lasi maitoa. Täytyy olla todella sairaan mielen keksintö.

Jäi juomatta.

Irma rattiin, kissat vänkärin istuimelle ja tohtori sekä vokot takapenkille juomien kanssa. Tohtorille muutama pullo samppanjaa ja vokotille sit ilmeisesti olutta. Mecen keula kohti seikkailuja!

Kuinkakohan pitkälle pääsisisvät?

VoiVeljet! ihlo tulee #paikkakunnalle

ovvaan lappo niin törkeä, että liputtomasta täytyy saada todella paljon halvemmalla, että Minä olen #läsnä

Back
Ylös Bottom