Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihmettelenpä vain henkilöä, joka on tämän tästä joko itse flunssassa tai lapsi on flunssassa, poissaolot ma-ke tai ke-pe tai koko viikon. Ja samassa taloudessa asuva puoliso (lapsen toinen biologinen vanhempi) on säännöllisesti joka toinen viikko vapaalla, mutta... että erikoista sattumaa, kun aina hoitovuoro sattuu yhdelle silti, ihan kuin yksinhuoltaja olisi kyseessä vaikka ei ole.

katselin vähän tampereesta silläsilmällä kämppää

119e/yö, kannattaisiko jäädä, vai junalla yöllä yksin kotiin nukkumaan #niinaina

olisiko tampereessa uhka vai mahtollisuus saada joku vosu hairahtumaan kanssani: nukkumaan

Katselin eilen muikkukukkoa Lidlissä, pitäisiköhän kokeilla? Mitenkä se kuuluu syödä kylmänä vai lämpimänä?

Voep olla lämpöne, mutta voep olla kylymäkkii. Iha mite vua. Sisusta voi syödä keitettyjen perunoiden lisäkkeenä. Tai leivän päällä. Tai ihan siltään. Kuoren päälle voita tms (ei sentään mitään kevytkeijua).

Aeto tapa on leikata kukon kansi auki ja siitä ympyrästä sitten tongitaan sisusta ja leikataan kuorta syömisen mukaan. Ei siis viipaloida kuten leipää 😖

Mistä nuo Lidlin kukot tulevat?

Minä olen nyt monena yönä herännyt klo 3. Joskus pissittää, joskus kuuma aalto (vaikka on pillerihoito, pitäisiköhän annosta nostaa) ja joskus ei yhtään mitään syytä (vai kuorsaako Masa-kissa.) Siinä sitten valvoo puolesta tunnista kahteen tuntiin. Klo 7-8 herään ilman hälytystä. Nukkumaan klo 21.30. Ja iltapäivällä armottomasti nukuttaa ja koskee päähän, yritän välttää päikkäreitä. Välillä onneksi koko yö unta ilman aamuyön heräämisiä.

Meneillään toinen syksy, milloin ei masennusoireita. Kerrassaan ihmeellistä. Mutta ei tästä ajasta todellakaan nauti. Talvipäivänseisaus onneksi lähenee. Alkaa heti helpottaa sen jälkeen 😃

Back
Ylös Bottom